Версия за печат

00210-2007-0012


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите, ул.Г.С.Раковски 102, За: Милена Цонкова, България 1040, София, Тел.: 02 98592703, E-mail: M.Tzonkova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: ул.Г.С.Раковски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Интернет адрес на Министерство на финансите www.minfin.bg - информация - търгове и обяви - ЗОП е представен пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, Интернет сайт на Министерство на финансите, За: Милена Цонкова, България 1040, София, Тел.: 02 98592703

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на финансите - Деловодство стая 7, ул. Г.С.Раковски 102, За: Калинка Александрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592629

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на Министерство на финансите и второстепенните разпоредители

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката касае доставката и монтажа на офис мебели по приложени спецификации, както и изготвянето на архитектурни проекти за обзавеждане и тяхното изпълнение

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификаци, неразделна част от тръжната документация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие /парична или банкова/ в размер на 2 500,00лева /две хиляди и петстотин лева/. Гаранция за изпълнение /парична или банкова/ - в размер на 5% от стойността на договора. При парична форма на гаранциите сумата се внася в БНБ /BIС-BNBG BGSD/ по сметка на Министерство на финансите ІВАN BG70 BNBG 9661 3300 1484 01

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева по банков път до 15 /петнадесет/ дни от датата на подписване на приемо предавателен протокол за доставка и монтажa и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за съдебна регистрация на участника 2. Удостоверение за актуално състояние на участника 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 1. 4. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 2 5. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 5 6. Декларация за запознаване с условията на поръчката
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година 2. Баланс за предходната година
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните поръчки /сходни с настоящата поръчка/, изпълнени през 2005 г./2006 г. от Участника, с посочване на цена, място, срокове на изпълнение и клиенти; 2. Списъчния състав и квалификацията на персонала 3. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/; 4. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците трябва да имат изпълнени (сключени) най–малко три договора за доставки с подобен обем, за периода 2005-2006г. с приложени минимум три референции от Възложители. Участниците да бъдат преки производители на офис мебели и да разполагат със специалисти в областта на проектирането на обзавеждане.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 11/S ... - .... от 02.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в сградата на Министерство на финансите, ул. "Г.С.Раковски"102, стая 21 и 16 и се получава срещу документ за платени 100/сто/ лева в стая 204, в сградата на ул."Славянска"4, всеки работен ден от 14.00 до 16.00 часа до изтичане срока по раз.IV т.3.3

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
21/06/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ