Версия за печат

00543-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Сухиндол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сухиндол, ул."Росица"№106, За: Петър Георгиев Петров, България 5240, Сухиндол, Тел.: 06136 2976, E-mail: obsuhindol@abv.bg, Факс: 06136 2926

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Закупуване на специализиран сметосъбиращ автомобил за нуждите на община Сухиндол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Сухиндол
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на специализиран сметосъбиращ автомобил за нуждите на община Сухиндол

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144511 (E029)

Описание:

Сметосъбирачни камиони (За битови отпадъци)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на един специализиран сметосъбиращ автомобил за нуждите на община Сухиндол на обща стойност не повече от 150000лв. без ДДС

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1500лв.;Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора. Сумите да бъдат внесени в касата на общината или по банкова сметка IBAN: BG52 CECB 9790 3359 4729 00 BIC: CECBBGSF при ЦКБ АД клон В.Търново или оригинална банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансовите средства за изпълнението на поръчката не са осигурени от Възложителя. Предстои одобряване на внесен проект в Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда - след тяхното отпускане ще бъде осигурено финансирането

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка кандидат или участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 и чл.56 от ЗОП, не отговаря на изискванията и не е представил някои от изискуемите документи съгласно документацията за участие и изискванията на чл.13 и чл.21 от НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и ОПР за 2006г
Минимални изисквания: Годишната оперативна печалба за последната година да бъде положителна
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за търговската репутация на кандидата
Минимални изисквания: Референции от най-малко 5 (пет) клиенти
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1-Цена; тежест: К1=(Цмин.:Цуч.)х60%
Показател: К2-Гаранция автомобил; тежест: К2=(ГАуч.:ГАмах.)х15%
Показател: К3-Гаранция сметосъбирачно оборудване; тежест: К3=(ГОуч..:ГОмах.)х15%
Показател: К4-Срок на доставката; тежест: К4=(Смин.:Суч.)х5%
Показател: К5-Авансово плащане; тежест: 0,05 получава кандидата предложил най-малък аванс в абсолютна стойност.Вторият получава 0,05:2, третият 0,05:3 и т.н.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/06/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

гр.Сухиндол, ул."Росица" №106, всеки работен ден от 08.00 до 12.00 и 13.00 до 17.00 часа и внесена сума в касата на общината

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

15.12.2007 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място

гр.Сухиндол, ул."Росица" №106, ІІ етаж, стая №13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ