Версия за печат

00067-2007-0007


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Специализирана болница за активно лечение на сърдечно-съдови заболявания - Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Христо Захариев, България 1309, София, Тел.: 02 9211555, E-mail: asb@hearthospital.bg, Факс: 02 9200879

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

доставка на лекарствени продукти (рентгено-контрастни средства)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, ул. Коньовица 65
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

доставка на лекарствени продукти (рентгено-контрастни средства)

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

24496800

Описание:

Контрастни продукти за рентгенологията

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

лекарствени продукти по два броя обособени позиции

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата зависи от това дали кандидатът ще участва за една или и за двете обособени позиции, като в документацията за участие са посочени гаранциите за участие по отделните позиции. Гаранцията за изпълнение е 2% от стойността на договора за изпълнение на поръчка и служи за удовлетворяване при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Доставените лекарствени продукти се заплащат в срок до 90 календарни дни след доставката

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

да

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Доставките следва да се извършват само след изрична заявка на Възложителя и само в количествата, посочени в съответната заявка. Доставките следва да се извършват в срок до 72 часа от получаване на заявка от Възложителя. Доставените лекарствени продукти към датата на доставката следва да са със срок на годност не по-малък от 75% от срока на годност, обявен от производителя. Възложителят не се ангажира да усвои целия обем на договорените количества.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съдебно решение за регистрация; удостоверения за актуално състояние по търговския регистър и за регистрация по БУЛСТАТ; разрешение за търговия на едро; декларация по чл. 47, ал.-ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; сертификати за качество; референции, издадени порез последните три години; документ за упълномощаване при представителството – за кандидатите, които не са производители; разрешение за търговия на едро; санитарни разрешителни; документи, че продуктите са регистрирани и разрешени за употреба в България от ИАЛ
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща на касата на възложителя и се получава от деловодството на възложителя

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/07/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/07/2007 00:00 Час: 10:30
Място

сградата на “СБАЛССЗ-НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

упълномощени представители на кандидатите


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

ДА

ноември 2007 година
VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Кандидатите в процедурата могат да участват за една или и за двете обособените позиции. Възложителят не се ангажира да усвои договорените количества в пълен обем.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкурнцията, бул. "Витоша", № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкурнцията, бул. "Витоша", № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: IVERSOL 350mg./ml. 100ml.
1) Кратко описание

IVERSOL 350mg./ml. 100ml.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24496800

Описание:

Контрастни продукти за рентгенологията

3) Количество или обем

2000 флакона

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят не се задължава да усвои количествата в пълен обем.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: IOPAMIDOL 370mg./ml. 100ml.
1) Кратко описание

IOPAMIDOL 370mg./ml. 100ml.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24496800

Описание:

Контрастни продукти за рентгенологията

3) Количество или обем

1500 флакона

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят не се задължава да усвои количествата в пълен обем.