Версия за печат

01379-2007-0029


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеимз Баучър" №51, За: Емил Николов; Стоян Атанасов, България 1407, София, Тел.: 02 9696832; 02 9696846, E-mail: s.atanasov@mvn.bg, Факс: 02 9626129

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Джеймз Баучър №51, За: Пенка Тодорова, България 1407, София, Тел.: 02 9696841

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Джеймз Баучър №51, За: Михаела Тодорова, България 1407, София, Тел.: 02 9696885

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на ВЛ 110кV „ИЗГРЕВ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Въздушната линия се експлоатира от МЕР Варна. Въздушната линия (ВЛ) 110 кV “Изгрев” представлява връзка между п/ст Добруджа и п/ст Варна Север
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Настоящата поръчка е разделена по видове работи на два етапа: ЕТАП 1 - Ремонт на ВЛ 110 кV “Изгрев” от ст.№140 до п/ст Варна Север. ЕТАП 2 - Монтаж на м.з.въже с вградени оптични влакна от п/ст Добруджа до п/ст Варна Север.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232210

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи, надземни

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В ЕТАП 1 от настоящата поръчка е ремонта на ВЛ 110кV “Изгрев” в участъка от ст.№140 до п/ст Варна Север, където е предвидено да се извърши: -демонтаж на съществуващите проводници АС 185 и м.з.въже С 50; -монтаж на допълнително призматично удължение на ст. №140. Монтаж на нов стомано-решетъчен стълб тип 13.ЪТ60-400; -монтаж на нови проводници АСО 400 с нова арматура. - монтаж на нови заземители на СРС. В ЕТАП 2 е предвидено да се изпълнят следните видове работи: - демонтаж на едното съществуващото мълниезащитно въже на ВЛ 110кV „Изгрев” в участъка п/ст Добруджа до ст. № 62; - монтаж на едно въже тип OPGW от п/ст Добруджа до п/ст Варна Север; - монтаж на второ стоманено-поцинковано въже в участъка на ВЛ от ст.№ 62 до ст.№ 140; - монтаж на спусъци от м.з.въже до заземителите на СРС в участъка от ст. №62 до п/ст Варна Север. - полагане на подземен оптичен кабел (OPUG) от порталите на ОРУ 110 кV на п/ст Варна Север и п/ст Добруджа и съответната линейно-апаратна зала.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 2800лв. Може да е под формата на банкова гаранция със срок на валидност 30 кал. дни след валидността на офертата или паричен депозит, внесен по сметка на възложителя: BGN № BG 28 KORP 92201009159501, BIC: KORP BG SF при Корпоративна търговска банка гр. София

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане в срок до 25 календарни дни след приемане на обекта без забележки от приемателна комисия и представяне на данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние,издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите; Копие на документи за регистрация по ЗДСС ; Документ за гаранция за участие в процедурата; Декларации по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Другите задължителни документи, посочени в документацията за участие; Да имат опит при извършване на дейноста предмет на поръчката;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година; копие на валидна застрахователна полица по чл. 171 от ЗУТ за строителство; Информация за общата стойност на изпълнено строителство със същия предмет като поръчката за последните три години;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на поръчките за подмяна на МЗВ и ремонт на заземители на въздушни електропроводи 110 kV, изпълнени от Участника през последните пет години; Копие на валиден сертификат по ISO9001:2000 за система за управление на качеството за дейността предмет на поръчката; Декларация, че участникът разполага ( притежава) с един комплект машини (теглителна и спирателна) за изтегляне на мълниезащитни въжета(проводници) под механично напрежение; Декларация за вторият комплект от наемодателя, че е съгласен и ще предостави за срока на договора необходимият комплект машини (теглителна и спирателна) за изтегляне на мълниезащитни въжета(проводници) под механично напрежение на участника в процедурата;
Минимални изисквания: Да разполага (притежава) с един комплект машини (теглителна и спирателна) за изтегляне на мълниезащитни въжета(проводници) под механично напрежение
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

РЕФ. № 07 - 04 - 24 – 2RP - NEK

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/06/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
300 BGN
Условия и начин на плащане

Стойноста на документацията се заплаща в брой на касата на ЕСО ЕАД , бул. "Дж. Баучър" №51 или по сметка: BGN № BG 28 KORP 92201009159501, BIC: KORP BG SF при Корпоративна търговска банка гр. София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.06.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29/06/2007 00:00 Час: 13:00
Място

ЕСО ЕАД ет. 14, стая 1406, бул. "Дж. Баучър" №51, гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на участника.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ