Версия за печат

00026-2007-0053


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална Електрическа Компания ЕАД, ул. "Триадица" 8, За: М.Тодорова, П.Алексиев, Р.България 1040, София, Тел.: 02 9263371, E-mail: mtodorova@nek.bg, Факс: 02 9801971

Място/места за контакт: НЕК ЕАД - ЦУ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на модули и елементи за разширение на цифрова учрежденска автоматична централа телефонна централа (ЦУАТЦ) SIEMENS тип HIPATH 3750

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“Доставка на модули и елементи за разширение на цифрова учрежденска автоматична централа телефонна централа (ЦУАТЦ) SIEMENS тип HIPATH 3750”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32553000

Описание:

Резервни части за електрически телефонни или телеграфни устройства

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

126 бр. части и 180 м кабел

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранции за участие или депозит :500.-- лева или 256.-- евро Гаранция за изпълнение на стойност 5% от договора

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

собствени средства : 10% аванс90% след доставка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние , документ за регистрация ; Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП , парафиран проекто-договор без посочена цена,Декларация за произхода на стоките, които ще бъдат доставени Надлежно разрешение (пълномощно или договор) от производителя на апаратурата, която се предлага за доставка, в случай че кандидатът не е производител,Участникът следва да представи данни за завода-производител на апаратурата, предмет на тази поръчка, Декларация за патентна чистота на предлаганата за доставка апаратура, списък на подизпълнителите
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишният финансов отчет на Участника за предходната година; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за подобни доставки, извършени от Участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; Доказателства за търговската репутация на Участника – препоръки от предишни възложители или от постоянни партньори; Сертификат ISO Quality Certificate на производителя на устройствата
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ТС 2753077

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/06/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

На касата в НЕК ЕАД или по банков път сметка на НЕК ЕАД в ДЗИ БАНК BIC :REXIBGSF, IBAN BG19REXI93201001051567 в лева

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.06.2007 г.  Час: 14:45
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/06/2007 00:00 Час: 15:00
Място

НЕК ЕАД -ЦУ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на Конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на Конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на Конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ