РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на модули и елементи за разширение на цифрова учрежденска автоматична централа телефонна централа (ЦУАТЦ) SIEMENS тип HIPATH 3750
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. София
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
“Доставка на модули и елементи за разширение на цифрова учрежденска автоматична централа телефонна централа (ЦУАТЦ) SIEMENS тип HIPATH 3750”
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
32553000
Описание:
Резервни части за електрически телефонни или телеграфни устройства
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
126 бр. части и 180 м кабел
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранции за участие или депозит :500.-- лева или 256.-- евро
Гаранция за изпълнение на стойност 5% от договора
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
собствени средства : 10% аванс90% след доставка
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние , документ за регистрация ; Документ за внесена гаранция за участие в процедурата;
Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП , парафиран проекто-договор без посочена цена,Декларация за произхода на стоките, които ще бъдат доставени Надлежно разрешение (пълномощно или договор) от производителя на апаратурата, която се предлага за доставка, в случай че кандидатът не е производител,Участникът следва да представи данни за завода-производител на апаратурата, предмет на тази поръчка, Декларация за патентна чистота на предлаганата за доставка апаратура, списък на подизпълнителите
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишният финансов отчет на Участника за предходната година; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за подобни доставки, извършени от Участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите;
Доказателства за търговската репутация на Участника – препоръки от предишни възложители или от постоянни партньори; Сертификат ISO Quality Certificate на производителя на устройствата
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/06/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
На касата в НЕК ЕАД или по банков път сметка на НЕК ЕАД в ДЗИ БАНК BIC :REXIBGSF, IBAN BG19REXI93201001051567 в лева
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.06.2007 г. Час: 14:45
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/06/2007 00:00 Час: 15:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представители на участниците
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на Конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315
Орган, който отговаря за процедурите по медиация
Комисия за защита на Конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
В съответствие с чл. 120 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на Конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление