Версия за печат

00087-2007-0080


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична Община, ул."Московска"№33, За: инж.Илияна Станева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Втора специализирана акушеро - гинекологична болница за активно лечение " Шейново" АД, ул. "Шейново"№19, За: Елена Батинкова, България 1504, София, Тел.: 02 9433292, Факс: 02 8188513

Място/места за контакт: ІІ-ра САГБАЛ

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: " Втора МБАЛ- София " АД гр. София ,бул. Христо Ботев №120
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

ДОСТАВКА НА НОВА АНГИОГРАФСКА АПАРАТУРА ТИП С- РАМО ЗА НУЖДИТЕ НА „ВТОРА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ – СОФИЯ” АД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33111720

Описание:

Уреди за ангиография

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Вида на медицинската апаратура е подробно описана в документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в откритата процедура в размер на:6000лв.;, представена в една от следните форми: -парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкови гаранции за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на договора;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

съгласно документацията

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9,ал.1от ЗОП/, както и техните обединения, регистрирани по ТЗ и притежаващи необходимите разрешения сертификати и лицензи по предмета на обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.1, 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51 , ал.1,т.1,5, 6, от ЗОП Непредставяне на препоръки за добро изпълнение (най-малко 3 бр. от последните 3 години; Непредставяне на доказателства за налична дейност по сервизна поддръжка на доставяния апара; Непредставяне на пълномощно , оторизационно писмо или договор за предоставяне на специални или изключителни права от фирмата производител за продажба на съответния апарат за 2007г. ; Непредставяне на сертификати за произход и качество ( съответствие с европейските директиви) на предлаганите апарати СЕ -mark,ISO 13485:2003, ISO 9001:2000 на фирмата производител , ISO 9001:2000 на фирмата доставчик; Предложената апаратура не отговаря на всички основни и допълнителни изисквания по Техническата спесификация
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.9 от ЗОП - Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Декларация по чл.47 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т.1, 2, 3 от ЗОП. Отчет за приходите и разходите и баланс за 2006г. Информация за общия оборот и за оборота от доставките, обект на поръчката, за последните 3 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т. 1, 5, 6 от ЗОП. Препоръки за добро изпълнение; Пълномощно, оторизационно писмо или договор за предоставяне на специални или изключителни права от фирмата производител за продажба на съответния апарат за 2007г.; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи документите по чл.51 , ал.1, т. 1,5
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 75 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава до 10.07.2007г./12:00ч., всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №206. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.30 ч. до 12.30 ч. и 14.00 ч. до 15.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.30 ч. до 12.30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/07/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ул."Московска"№33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ