Версия за печат

00533-2007-0015


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, Аерогара София, За: Радослава Йончева, Република България 1540, София, Тел.: 02 937/2055/, E-mail: publik@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: служба "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 7 броя копирни машини

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Летище София, град София, Република България
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка на 7 броя нови копирни машини с услуги по въвеждане в употреба, следпродажбен гаранционен и извънгаранционен сервиз с опция за допълнителна доставка на общо до 10 броя нови копирни машини от видовете "пиедестална", "пиедестална с цветен режим" и "настолна", определени с позиции 1.3 и 1.4 в техническата спецификация на основната поръчка

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30121100 (E008)

Описание:

Фотокопирни машини (За използване в канцеларии)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

7 (седем) броя с опция за общо до 10 (десет) броя копирни машини

ІІ.2.2) Опции

Допълнителна доставка на общо до 10 броя нови копирни машини от видовете "пиедестална", "пиедестална с цветен режим" и "настолна",заявени от възложителят в срок от една година от сключването на договора, при условия посочени в клауза 2 на проекта на договор

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в р-р на 600.00 лева, внесена по сметка на възложителя: ОББ, IBAN: BG 80 UBBS 8423 1010972911, BIC:UBBSBGSF Гаранция за изпълнение в размер 5 на сто от цената на договора с ДДС при условия съгласно проекта на договор за възлагане на поръчката

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране със събраните от възложителя парични средства от 1) летищни такси и 2) продажби на наземно обслужване и др. (в съотношение на обществените средства от такси към частните средства от продажби 2:5) и до размера, предвиден за тази поръчка в бизнес плана на възложителя. Плащане: 100 на сто след изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, издадено след деня на това Обявление, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; 2) Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 ЗОП и за технически възможности и /или квалификация по чл.51 ЗОП, посочени тук по-долу в раздели III.2.2) и III.2.3 3) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 4) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1 и т.3 от ЗОП; 5) Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 6) Заявление за оглед на помещенията за инсталиране на копирните машини в мястото на изпълнение на доставката по образец, даден в документацията за участие; 7) Заявление за предлагания срок за изпълнение, гаранционен срок и срок на валидност на офертата съгласно образеца, даден в Документацията за участие; 8) Предлагана цена (Ценова оферта) в съответствие с образеца, даден в документацията за участие и чл. 14, ал.2 от НВМОП; 9) Документ за внесена гаранция за участие, която се изисква съгласно раздел ІІІ.1.1) тук по-горе; 10)Документи за регистрация за ДДС (в България,в страна от ЕС или в трета страна, където е седалището на кандидата. Ако кандидатът е регистриран в повече от едно място се дават всички актуални регистрации) 11) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника с посочени в списъка: а) наименование на документа, номер (ако има), б) дата на издаване, в) лице издател (автор), г) лице, подписало документа и неговото качество, д) главно съдържание и е) брой листове, от които се състои документа.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Годишния финансов отчет за календарно последния отчетен период (2005 г.); б) Счетоводна справка за общия и специален (от копирни машини) годишен оборот за всяка от годините 2003; 2004 и 2005 г. Счетоводната справка трябва да е подписана от главния счетоводител и законно представляващия участника, а ако последният подлежи на одит по смисъла на чл. 38 от Закона за счетоводството - и да е заверена от одитора ;
Минимални изисквания: Годишният финансов отчет трябва да сочи, че участникът няма загуби, а когато подлежи на финансов одит по смисъла на чл.38 от ЗС да е заверен от одитора;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за доставки на копирни машини за последните 3 години, б) препоръките по чл. 51, ал.1, т.2 ЗОП; в) Подробно техническо описание на предлаганите копирни машини съгласно чл. 51, ал.1, т.5 ЗОП; г) Опис на местата в техническото описание, където се съдържат характеристиките, изисквани в техническсата спецификация на възложителя; д) Сертификатите по чл. 51, ал.1, т.6 ЗОП, удостоверяващи съответствието на стоките с пълното описание на обекта на поръчката и посочените там стандарти.
Минимални изисквания: подробното техническо описание на предлаганите копирни машини трябва да съдържа характеристиките, изисквани в техническата спецификация на възложителя, дадена в пълното описание на обекта на поръчката - Приложение 3 към документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/06/2007 00:00 Час: 09:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2007 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

9

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на "Летище София" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците, съгласно чл. 38, ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Критерият за оценка на офертите "най-ниска цена" се отнася за и се прилага към оферираната обща цена за цялата поръчка в евро с ДДС (ако се дължи ДДС).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120, ал.2 от ЗОП - 10 дневен срок от уведомяването на заинтересованото лице за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Репулика България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ