Версия за печат

00081-2007-0062


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Варна: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул. "Осми Приморски полк" №43, За: инж.Живко Вълков, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: инж.Ж.Вълков; г-жа Антоанета Кунева, г-жа Евдокия Великова, г-ца Златина Славова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968; 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968; 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968; 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на компютърна и мрежова техника и периферни устройства в т.ч. структурно окабеляване, доставка и монтаж на компоненти за община Варна и подопечните й звена”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: гр.Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

При изпълнение на поръчката следва да се извършва абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на компютърна и мрежова техника и периферни устройства в т.ч. структурно окабеляване, доставка и монтаж на компоненти за Община Варна и подопечните й звена по приложени технически задания и спецификации на видовете работи и типови компоненти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50324200, 50312300, 50312310

Описание:

Услуги по профилактично поддържане на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на оборудване за компютърна мрежа
Услуги по поддържане на оборудване за компютърна мрежа

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Описано в документацията за участие и договора - проект

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1550лв., представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.59,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 2% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят с платежни нареждания към бюджета по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIG код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика".Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средства за изпълнение на поръчката ще се предоставят от Бюджет 2007г. на Община Варна.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език; удостоверение за актуално състояние на участника - оригинал или нотариално заверено копие ;декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; декларация по чл.56, ал.1, т.7 и т.10 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от участника;информация за общия оборот от услугите предмет на поръчката - заверена от участника и др. документи описани в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от участника;информация за общия оборот от услугите предмет на поръчката - заверена от участника и др. документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за услуги изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение /референции с телефон за връзка с подписалите ги лица/;актуални сертификати за качество ISO 9001:2000 с легализиран превод на български език; сертификати за фирмата и за служителите на фирмата за инсталиране на кабелни системи и за издаване на гаранция; документи за наличие на сервизна и складова база на територията на Община Варна - собствени или наети - копия, заверени от участника; Описание на транспортната техника за обслужване;документи,удост. образованието и проф. квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата,които отговарят за изпълнението на поръчката; автореференция на участника и др. документи описани в документацията за участие
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за услуги изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение /референции с телефон за връзка с подписалите ги лица/;актуални сертификати за качество ISO 9001:2000 с легализиран превод на български език; сертификати за фирмата и за служителите на фирмата за инсталиране на кабелни системи и за издаване на гаранция; документи за наличие на сервизна и складова база на територията на Община Варна - собствени или наети - копия, заверени от участника; Описание на транспортната техника за обслужване;документи,удост. образованието и проф. квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата,които отговарят за изпълнението на поръчката; автореференция на участника и др. документи описани в документацията за участие
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/07/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от ОП "Инвестиционна политика" гр.Варна, бул."Ген. Колев" №92,ет.5, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с данни за издаване на фактура и платежен документ за стойността на документацията за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/07/2007 00:00 Час: 14:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението за поръчка е одобрено с Решение №1553/16.05.2007г. на Кмета на Община Варна. За тази обществена поръчка е попълнен онлайн формуляр в базата SIMAP

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ