РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на шевни и безшевни стоманени тръби за нуждите на "Топлофикация София" АД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
ТР "София", гр. София, ул. "202", № 6
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на шевни и безшевни стоманени тръби за нуждите на "Топлофикация София" АД
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
27200000 (E176)
Описание:
Тръби (От стомана)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Тръби стоманени безшевни: ф57х3,5-2405 кг., ф76х3,5- 6886 кг., ф89х4-9218 кг., ф108х4,5-11286 кг., ф133х5-1503кг.;
тръби стоманени шевни: ф426х10-4104 кг., ф630х9-2205 кг.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 800 лв., без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на "Топлофикация София" АД - "ДЗИ Банк" - София, IBAN: BG49REXI93201001220001, BIC: REXIBGSF. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Заплащането ще се извършва срещу представяне на фактура, подписана от двете страни. Всички плащания ще се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя срещу фактура. Всеки кандидат може да предложи начин на плащане, който да е изгоден за Възложителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в обществената поръчка трябва да са регистрирани по ТЗ и ДДС, да представят копие от съдебното решение за регистрация, съдебно удостоверение за актуално състояние издадено не по-късно от три месеца към датата на отваряне на офертите, данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС и БУЛСТАТ, декларация по чл.47, ал. 1 и 2 от ЗОП, копие от документ за закупена документация, доказателства за техническа възможност на участника за изпълнение на поръчката по ч.51 от ЗОП - декларация съдържаща списък на основните договори, сходни с обекта на поръчката през последните 3 години. Възложителят има право да отстрани участника: когато не е представил някои от необходимите документи по чл.13 от НВМОП и посочените в документацията; когато за него са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП, или обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; когато е представил оферта, която е непълна или неотговаря на предварително обявените от Възложителя условия, или предлаганата с офертата цена не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние участникът трябва да представи документи по чл.50 от ЗОП - заверено копие от годишния финансов отчет за предходната година, информация за общия оборот и за оборота на стоките обект на поръчката за последните 3 години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности съгласно чл.51 от ЗОП, участника следва да представи: декларация съдържаща списък на основните договори, сходни с обекта на поръчката през последните 3 години, сертификат за произход и качество, документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата, или на ръководните му служители.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/06/2007 00:00 Час: 12:30
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата може да бъде получена в сградата на Управлението на "Топлофикация София" АД, ул."Ястребец" № 23Б, стая 210.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.06.2007 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място
В сградата на Управлението на "Топлофикация София" АД, ул."Ястребец" № 23Б, стая 306
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представители на участниците, съгласно съдебно удостоверение за актуално състояние или упълномощени техни представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № 8/15.05.2007 г. на Изпълнителния директор на "Топлофикация София" АД
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884071, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл.120, ал. 2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление