Версия за печат

00233-2007-0038


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежа Величкова, България 1233, София, Тел.: 02 9323322, E-mail: s_velitchkova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №114, За: Любомир Димитров, България 1233, София, Тел.: 02 9323104, E-mail: l_dimitrov@rail-infra.bg, Факс: 02 9323920

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Eлена Цветкова, България 1233, София, Тел.: 02 9326113, E-mail: administracia_1@rail-infra.bg

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на импрегнирани дървени траверси

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: франко натоварен вагон в отправната гара на производителя за импрегнирани дървени траверси българско производство или DDP Сточна гара София, DDP гара Горна Оряховица, DDP гара Пловдив Разпределителна съгласно ИНКОТЕРМС 2000 за доставки от внос.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на импрегнирани дървени траверси

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

29813140

Описание:

Траверси

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на импрегнирани дървени траверси, както следва: 1. Импрегнирани дървени траверси широколистни - 2726,000м; 2. Импрегнирани дървени траверси иглолистни - 1341,313м; 3. Импрегнирани дървени траверси мостови дъбови - 153,920м; Участникът подава оферта за цялата поръчка в пълния й обхват и обем.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 25 000,00 лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума внесена по сметката на НК “ЖИ”- IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIG код: FINVBGSF, банка: ПИБ - клон “Централен”, гр. София, ул. „Стефан Караджа” №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от датата на сключване на договора до датата на съставяне на последния приемно-предавателен протокол, удостоверяващ доставката предмет на договора или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ” - IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIG код: FINVBGSF, банка: ПИБ – клон “Централен”, гр. София, ул. „Стефан Караджа” №10. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС, като се посочват единичните цени в лева/м по видове и общата им стойност, франко натоварен вагон в отправната гара на производителя за импрегнирани дървени траверси българско производство или DDP Сточна гара София, DDP гара Горна Оряховица, DDP гара Пловдив Разпределителна съгласно ИНКОТЕРМС 2000 за доставки от внос. Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, срещу представяне на фактура в оригинал, приемно-предавателен протокол и сертификат за качество; след всяка доставка, до 20 работни дни след представяне на документите за извършване на плащане; безавансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения; Участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП с декларации; Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1,т.2 и т.3 от ЗОП водят до отстраняване на участника; Документ за регистрация на участника - документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние и БУЛСТАТ за ЕТ и юридически лица; когато е физическо лице - документ за самоличност ( нотариално заверени копия или копия заверени от участника); Участниците представят документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят следните документи съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006 год. – заверени копия; - информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Участниците могат да не представят някой от документите по чл.50 ал.1 т.2 и т.3 от ЗОП при условие, че представят удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на ЕС и в случай, че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват техническите си възможности и /или/ квалификация като представят следните документи съгласно чл. 51, ал.1, т.1 и т.3 от ЗОП: - списък на основните договори за доставки на импрегнирани дървени траверси, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от референции, доказващи качеството на произвежданите импрегнирани дървени траверси; - описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; Участниците могат да не представят някой от документите по чл.51,ал.1, т.1 и т.3 от ЗОП при условие, че представят удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на ЕС и в случай, че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение; Участниците, които не са производители представят документ от производителя, доказващ правото им да предлагат продукция на производителя: дистрибуторски договор или пълномощно за търговско посредничество, или заверена спецификация за 2007г., или други. (в оригинал или нотариално заверено копие); Участниците представят Декларация на производителя за съответствие на импрегнираните дървени траверсите въз основа на сертификат на производствения контрол съгласно разпоредбите на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (Обн.ДВ.бр.106/26.12.2006 год., в сила от 01.01.2007 год.); Участниците представят диаграма от производителя, показваща метода на импрегнация на реализирани вече партиди импрегнирани дървени траверси, обект на поръчката; Участниците трябва представят протокол за влажност на дървения материал на траверсите, обект на поръчката преди импрегнация и сертификат от производителя за качеството на креозота; Гаранционен срок: не по-малко от 3 години за импрегнираните дървени широколистни и иглолистни траверси и не по-малко от 5 години за импрегнираните дървени мостови дъбови траверси.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/07/2007 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

НК "Железопътна Инфраструктура", гр. София, бул."Княгиня Мария Луиза" №110, отдел "ПВОП", етаж 3, стая 317, всеки работен ден от 8,00 до 12,00ч. и от 12,45 до 16,45ч. до изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума от 100лв. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/07/2007 00:00 Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

НК "Железопътна Инфраструктура", гр. София, бул. "Княгиня Мрия Луиза4 №110, заседателна зала, на първия работен ден след изтичане на крайния срок за получаване на офертите, в 10,00 часа.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата или техни упълномощени лица.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №42/14.05.2007 год. на Генералния директор на НК "ЖИ" за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ