Версия за печат

00339-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ямбол: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул. "Георги Сава Раковски" № 7, За: Росица Йорданова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681304, E-mail: ryardanova@obshtinayambol.org, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obshtinayambol.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Ямбол, ул. Георги Сава Раковски № 7, За: Ана Добрева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681332

Място/места за контакт: Община Ямбол

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Ямбол, ул. Георги Сава Раковски № 7, За: Ана Добрева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681332

Място/места за контакт: Общива Ямбол

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Депониране на строителни отпадъци и земни маси

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: На територията на Община Ямбол
Код NUTS: BG233
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Контрол на вход на разтоварване на площадката за насипване със строителни отпадъци и земни маси.Пробутване, подравняване и уплътняване на приетите отпадъци от оператора.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90123300 (E142) , 90000000, 90100000, 90120000, 90123000

Описание:

Услуги по управление на сметища (Поддържане и ремонт)
Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда
Услуги по събиране и третиране на отпадъци
Услуги по събиране и третиране на други отпадъци
Експлоатация на депа за отпадъци

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествена сметка, приложена в документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят оригинален документ за внесена гаранция за участие в размер на 500 лева, без ДДС, под формата на банкова гаранция или вносна бележка за внесена сума по банковата сметка на Община Ямбол - Общинска банка АД - клон Ямбол, IBAN BG75SOMB91303324121301, BIC SOMBBGSF. Гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договора, под формата на банкова гаранция или внесени по сметка на Община Ямбол, към момента на подписване на договор с участника, определен за Изпълнител на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят изплаща на Изпълнителя ежемесечно извършените услуги въз основа на заверени протоколи за извършени и подлежащи на разплащане работи по офертни единични цени. Протоколът се заверява от инвеститорския контрол определен от Възложителя и от Изпълнителя. Плащането се извършва, в срок от 10 дни от подписване на протокола.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от съдебното решение за регистрация на участника, както и последващите пререгистрации, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено от Фирмено отделени на съответния окръжен съд, с дата на издаване, не повече от 30 дни преди датата на провеждане на конкурса; 3. Заверено копие от удостоверението за регистрация по ДДС /ако участника е регистриран/; 4. Оригинален документ за гаранция за участие под формата на банкова гаранция или внесена по сметка на Община Ямбол; 5. Документ за закупена документация; 6. Пълномощно на лицето/ата, подписало/ли офертата, в случай че нямат представителни функции; 7. Декларации, относно липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс. 2. Отчет за приходите и разходите за предходната година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 2 години, включително стойностите, датите и получателите; 2. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 3. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участнкът за изпълнение на услугата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение N І-А- 435/10.05.2007 г. на кмета на община Ямбол

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/06/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
25 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането на документацията се извършва в Центъра за административни услуги в сградата на Община Ямбол, а получаването й в стая 332 на Община Ямбол.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място

стая 203 в Община Ямбол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата, посочени в съдебното решение за регистрация на дружеството или изрично упълномощени за участие в конкурса лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие,а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие, пред Комисията за защита на конкуренцията.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ