Версия за печат

00329-2007-0032


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Антим Чочев, България 1000, София, Тел.: 02 9822083, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Антим Чочев, България 1000, София, Тел.: 02 9822083

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и гаранционно поддържане на ламинатори, обособени в следните позиции: Поз.1 Ламинатори за документи тип "паспорт"; Поз.2 Ламинатори за документи тип "лична карта".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" №1, Централна складова база - МВР
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и гаранционно поддържане на ламинатори, обособени в следните позиции: Поз.1 Ламинатори за документи тип "паспорт"; Поз.2 Ламинатори за документи тип "лична карта".

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29561000

Описание:

Машини за производство на хартия, за отпечатване и подвързване и части от машини

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поз.1 Ламинатори за документи тип "паспорт" - 6 броя; Поз.2 Ламинатори за документи тип "лична карта" - 26 броя.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

70


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: за поз.1 - 80.00 лв.; за поз.2. - 320.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 4% от стойността на поръчката. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или оригинална банкова гаранция. Когато гаранцията се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG22BACX96603320361010, BIC код BACXBGSF, ХВББ "Биохим", клон "Батенберг" на името на дирекция МТОСО - МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията за участие, включително при нейното възстановяване, са за сметка на изпълнителя. Когато гаранцията за участие е банкова, се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова, се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на изпълнение на договора плюс 20 дни. Участникът/изпълнителят сам избира формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1.Условия за образуване на предлаганата цена - предложените цени да са в лева с включен ДДС, франко мястото на изпълнение на доставката. 1.1 За доставка при внос, с начислено мито и всички такси при вноса, франко мястото на изпълнение на доставката; 1.2 За доставка от държави – членки на ЕС – без мито , с начислени всички такси при доставка, франко мястото на изпълнение на доставката; 1.3 За доставка от територията на страната - в лева с начислен ДДС и всички дължими такси, франко място на изпълнение на доставката. 2. Начин на плащане - след доставка чрез: 2.1 Платежно нареждане - по банков път в рамките на 20 работни дни след извършване на доставката и след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо - предавателен протокол. 2.2 Чрез акредитив - неотменяем, документарен, непрехвърляем, неделим, със срок на валидност - срока на изпълнение на поръчката плюс 20 /двадесет/ дни. Акредитивът е усвоим срещу представена оригинална фактура , издадена от изпълнителя и двустранно подписан приемо - предавателен протокол. Всяка от страните поема разходите по обслужване на акредитива. Възложителят сам избира формата на плащане и размера на акредитива.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация на участника, когато е юридическо лице или копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат и удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация, а чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; декларация за наличието или липсата на подизпълнителите и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие;друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Участниците представят задължително по един брой мостра от предлагания модел ламинатор за тестване в структурното звено на МВР. Тестването ще се извърши с участието на представители на участниците, получили при необходимост достъп до помещенията в структурното звено, където ще се извърши тестването. Тестването ще се извърши с цел установяване на техническите показатели, съгласно техническата спецификация. Мострите се предоставят в деня на тестване. Същият се определя от председателя на комисията, назначена за избор на изпълнител на обществената поръчка и не може да бъде по - малък от 15 работни дни от получаване на уведомлението. Неспазването на срока води до отстраняване на участника. 3. Преведен на български каталог или цветен снимков материал, с подробни технически характеристики и с изрично посочване на модела, с който участника участва в настоящата процедура.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 30 от 20.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/06/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.9822649, закупуването става в срока за получаване на документацията, всеки работен ден от 10:00 до 12:00 часа в касата на ДМТОСО-МВР, гр. София, ул. "Княз БорисI" №124. Получава се в стая 503 на дирекцията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" №124

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Писменото искане по чл. 10, ал. 1 от НВМОП за разяснения по документацията, се подава на български език.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Ламинатори за документи тип "паспорт".
1) Кратко описание

Ламинатори за документи тип "паспорт".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29561000

Описание:

Машини за производство на хартия, за отпечатване и подвързване и части от машини

3) Количество или обем

6 броя

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 70

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Ламинатори за документи тип "лична карта".
1) Кратко описание

Ламинатори за документи тип "лична карта".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29561000

Описание:

Машини за производство на хартия, за отпечатване и подвързване и части от машини

3) Количество или обем

26 броя

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 70