Версия за печат

00998-2007-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-Сандански: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Мнагапрафилна болница за активно лечение "Свети Врач" ЕООД, Паркова зона, За: д-р Илия Тонев, България 2800, Сандански, Тел.: 0746 34/343/

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на ангиографска рентгенова уредба за нуждите на “МБАЛ-Сандански” ЕООД, гр.Сандански, нова или рециклирана

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.Сандански
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на ангиографска рентгенова уредба за нуждите на “МБАЛ-Сандански” ЕООД, гр.Сандански, нова или рециклирана, с характеристики подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33111720

Описание:

Уреди за ангиография

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Комплект за ангиографски изследвания, включващ: С-дъга, пациентна маса, генератор, нова рентгенова тръба, камера, монитор, дигитална система - архивираща и визиулазираща, инжектор.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 150000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата се представят в една от следните форми:парична сума или банкова гаранция, в размер на 1000 лв. Гаранция за изпъллнение на поръчката – кандидатът определен за изпълнител, представя парична гаранция за изпълнение на договора до изтичане на гаранционният срок за обществена поръчка в размер на 1% от стойността на договора. IBAN BG34UNCR96601036473004 BIC UNCRBGSF Банка "Уникредит Булбанк" внесена на името на МБАЛ "Св. Врач" ЕООД.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разсрочено плащане по предварително издадена фактура, чрез банков превод в зависимост от предложените срокове.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.попълнена справка / сведения за кандидата / - по образец 2 документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице – документ за самоличност. 3 удостоверение за актуално правно състояние; 4 копие от регистрация по ДДС: идентификационен номер по ДДС / ако кандидата е регистриран /; 5 копие от документа за регистрация по ЕИК Булстат / подпис и печат на кандидата /; 6 документ за закупена документация за участие – копие от квитанция; 7 декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП -по образец 8 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП - по образец
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: • копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година; • списък на основните договори за доставки на ангиографи, изпълнени през последните три години, датите и получателите;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: •сервиз; - брой на годините, в които фирмата е сервизирала рентгенова техника - брой на щатните сервизни специалисти - наличие на радиологична измервателна апаратура с валидни сертификати за калибриране - наличие на сервизна база в близост до здравното заведение - разрешителни от НЦРЗ за самостоятелна работа на сервизните специалисти за рентгенова апаратура •гаранции - брой на обектите с валидни абонаментни сервизни договори за рентгенова апаратура -време за отзоваване при повикване -време за извършване на ремонтите -наличност на резервни части или време за доставката им • лицензии и сертификати -лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения от АЯР -лицензия за внос на източници на йонизиращи лъчения от АЯР - Сертификати за качество на предлаганите апарати - съответствие с европейските норми – СЕ и ISO
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на болницата или по банков път по сметката на МБАЛ "Св. Врач" ЕООД: IBAN BG34UNCR96601036473004 BIC UNCRBGSF Банка "Уникредит Булбанк"

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/07/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

3

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Кабинета на управителя на болницата.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Упълномощени представители на фирмите -участнички.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша", България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от получаване уведомлението за съответното решение на Възложителя или ако не еуведомен -от узнаването на съответното решение или действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ