Версия за печат

00244-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с.Самуил: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Самуил, ул."Х.Димитър"№2, За: Бейхан Самиев, България 7454, с.Самуил, Тел.: 08377 2020, E-mail: info@samuil.org, Факс: 08377 2267

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт на общински пътища на територията на Община Самуил"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Самуил
Код NUTS: BG135
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Открит конкурс по чл.1,ал.1,т.1 от НВМОП. ПРЕДМЕТ НА ПОРЪЧКАТА: Основен ремонт на общинските пътища на територията на Община Самуил. на стойност до 285 000 лв. - основен ремонт на IV - класна пътна мрежа на територията на Община Самуил - път IV-21437" Самуил-гран. Лозница 4,5 км - 49 000 лв,път IV-23402 "Кара Михал - Голяма вода 3,1км - 39 500 лв.; Улици - ул."Венелин" с.Богданци 234 м- 34 700 лв,ул."Витоша" с.Ножарово 535 м- 39 200лв,ул."Абритус" с.Владимировци 515м -42 140 лв, ул."Лом" с.Желязковец 34 300 лв, ул."Плиска" с.Самуил - 27 450 лв, ул."цар Симеон" с.Владимировци" 515 м 19 600лв. ПРЕДМЕТ НА ПОРЪЧКАТА: Основните дейности които ще се извършват са следните - полагане на трошенокаменнанастилка със запечатка, ръчни кърпежи с дълбочина на кръпките 4 и 6 см; машинно полагане на асфалтова настилка. Операциите които ще се извършват са - нарязване, почистване, грундиране, полагане на асфалтова смес, валиране, запечатване на ръбовете с битумен грунд. при доста дълбоки дупки и недобра основа да се полага чакьл. Това налага да се представят цени за 1кв.м. без попълване с чакъл и с попълване с чакъл при споменатите дълбочини. При ремонтните работи да се има предвид извозването на отпадъците от изпълнителя след разрешение на възложителя. Към офертните цени да се представят анализи, като се посочват показателите с които са формирани единичната цена и сметните норми от които са взети разходните норми за труд и материали. След приключване на работата на всеки участък от пътя да се състави протокол за извършена работа подписан от инвеститор и изпълнител.ЗАПЛАЩАНЕ: заплащането ще се извършва след съставена данъчна фактура и Протокол обр.19, удостоверяващ извършената работа от изпълнителя. ТЕХНИЧЕСКИ УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: поръчката да се извърши при спазване изискванията на всички действащи нормативни актове в строителството. Некачествено изпълнени видове и количества работи или изпълнени с некачествени материали не се заплащат. Извършените СМР трябва да са в пълно съотвествие с БДС и отрасловите норми или еквивалентни такива. Да се влагат материали отговарящи на БДС, предварително съгласувани с възложителя, като задължително се представят сертификати. Кандидатите да отговарят на условията посочени в документацията за участие. В предложението участниците да дадат гаранционен срок за извършената работа който ще бъде вписан в договора. Участниците трябва да притежават квалифицирана работна ръка, управленски и технически персоналза изпълнение на поръчката и да представя списък на персонала с който ще се извършва поръчката - квалификация и стаж. Да се представят доказателства за търговска репутация на участниците, референции от други общини и организации, списък на обекти изградени, ремонтирани, рехабилитирани през последните 3 години. Да се представи списък - описание на наличната техника и оборудване/собствена и наета/ необходима за изпълнение на поръчката.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

11.5 км

Прогнозна стойност без ДДС
237500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие - 2000 лв,гаранция за изпълнение - 6000 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

заплащане ще се извършва след съставена данъчна фактура и протокол обр.19, удостоверяващ извършената работа от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: посочени в документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

документация може да се получи в стая - 202 касата на община Самуил,след платена сума в размер на 100 лв с ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.06.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

2

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община самуил



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ