Версия за печат

00640-2007-0012


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Софийски университет " Свети Климент Охридски", бул." Цар Освободител" № 15, За: Валентина Миркова, Р България 1504, София, Тел.: 02 9308541, E-mail: isdic2@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: сектор " Обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Софийски университет " Свети Климент Охридски", бул. "Цар Освободител" № 15, За: деловодство, Р България 1504, София, Тел.: 02 9308388, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментна извънгаранционно поддържане на компютърна техника и периферни устройства.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7

Място на изпълнение: СУ"Св.Климент Охридски"
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Първоначален преглед, опис и профилактика на компютърна техника и периферни устройства в извън гаранционен срок. В офертата се посочва цената за пълно работно място, включващо компютър, монитор, принтер, скенер със съответните теглови коефициенти : компютър - 50%; монитор - 20%; принтер - 20%; скенер - 10%; Цената за непълно работно място се формира по съответните теглови коефициенти. Приблизителен брой пълни работни места - 50 бр; компютри - 510 бр; монитори - 510; принтери -200; скенери - 30 бр.Самостоятелна обособена позиция е абонаментно поддържане на специфично оборудване обслужващо Университетската библиотека - скенер за книги MINOLTA PS 7000 и лазарен принтер MINOLTA MSP 3000 към PS 7000

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000 (E169)

Описание:

Услуги в областта на компютърните и свързаните с тях системи (Ремонт и поддържане)

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителен брой пълни работни места 50 бр; компютри - 510 бр; монитори - 510 бр; принтери - 200; скенери - 30 бр;

Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата 300 лв. внесена в брой в касата на Ректората /стая 114/ или по банкова сметка BG 43 BNBG 9661 3300 174301, банков идентификационен код BNBGBGSD. Участникът определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер 3% от стойноста на поръчката внесени в брой в касата на Ректората или по банкова сметка BG 43 BNBG 9661 3300 174301, банков идентификационен код BNBGBGSD.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извършва до 15 число на всеки следващ месец срещу издадена данъчна фактура от изпълнителя по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: документ за съдебна регистрация на кандидата; удостоверение за актуално състояние; удостоверение за регистрация по Булстат; удостоверение за данъчна регистрация; декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП вкл. и за лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП; декларация за подизпълнител, ако има такива; документ за закупена документация и внесена гаранция за участие. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50, ал.1,т.2 от ЗОП и технически възможности и / или квалификация по чл.51 от ЗОП за изпълнение на поръчката от това обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишен счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за преходната година
Минимални изисквания: копие от годишен счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за преходната година
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: по чл.51, ал.1, т. 1,6,7,8 и 9 - Списък на основните договори за подобни услуги изпълнени през последните три години с препоръки за добро изпълнение / референции/; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите за последната година;Документи, удостоверяващи образованието и квалификацията на лицата, отговорящи за извършването на услугата; Сертификат за наличие на действуваща система за управление на качество ISO 9001; декларация за техническото оборудване с което разполага участника за изпълнението на услугата.
Минимални изисквания: по чл.51, ал.1, т. 1,6,7,8 и 9 - Списък на основните договори за подобни услуги, изпълнени през последните три години с препоръки за добро изпълнение / референции/; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите за последната година; Документи удостоверяващи образованието и квалификацията на лицата, отговарящи за извършване на услуга; Сертификат за наличие на действуваща система за управление на качество ISO 9001; декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнението на услугата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участниците трябва да разполагат с квалифициран персонал и техническо оборудване, позволяващо изпълнението на услугата.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00640-2007-

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 12 от 28.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

СУ " Св.Кл.Охридски", бул."Цар Освободител" № 15, стая 121А на Ректората всеки работен ден от9:00 до 12:00 и от 13:00 до 16:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.06.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/06/2007 00:00 Час: 10:30
Място

СУ " Св.Климент Охридски", бул."Цар Освободител" №15, Ректорат, зала 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

законни представители на участниците или изрично упълномощени лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията, бул. " Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Софийски университет " Свети Климент Охридски", бул. " Цар Освободител" № 15, Р България 1504, София, Тел.: 02 9308443, Факс: 02 9460255

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на компютърна техника и периферни устройства
1) Кратко описание

Абонаментна извънгаранционна поддръжка и ремонт на компютърна техника и периферни устройства включваща първоначален преглед, опис и профилактика. Приблизителен брой пълни работни места - 50 бр.; компютри - 510 бр.; монитори - 510 бр.; принтери - 200 бр.;скенери - 30 бр. Пълно работно място включва компютър, монитор, принтер и скенер.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000 (E169)

Описание:

Услуги в областта на компютърните и свързаните с тях системи (Ремонт и поддържане)

3) Количество или обем

Абонаментна поддръжка на 50 пълни работни места; 510 компютри; 510 монитора; 200 принтера и 30 бр. скенери и един брой скенер за книги и лазарен принтер

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 24

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Абонаментно поддържане на специфично оборудване за Университетска библиотека"
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане на скенер за книги MINOLTA PS 7000 и лазарен принтер MINOLTA MSP 3000 към PS 7000.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000 (E169)

Описание:

Услуги в областта на компютърните и свързаните с тях системи (Ремонт и поддържане)

3) Количество или обем

скенер за книги MINOLTA PS 7000 лазарен принтер MINOLTA MSP 3000 към PS 7000

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 24