Версия за печат

00393-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна психиатрична болница "Св. Иван Рилски", гр. Нови Искър, гр. Нови Искър, кв. "Гниляне", За: Росица Байчинска, България 1282, София, Тел.: 02 9914275, E-mail: Account_kurilo@abv.bg

Място/места за контакт: Росица Байчинска

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на промишлено гориво за стационарни инсталации.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: болницата
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на промишлено гориво за стационарни инсталации / газьол със съдържание на сяра 0.2%/ .

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

23121100

Описание:

Дизелово гориво

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

150000

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата-парична сума в размер на 0.3 % от стойността на поръчката, гаранция за изпълнение на договора - парична сума в размер на 1 %.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е ФЛ, копие от документ за самоличност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние на кандидата: доказателства за техническите възможности и/или квалификация на кандидата по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението му за обществена поръчка; декларация за липса на пречките по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; декларация за липса на пречките по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда участие на подизпълнители; срок на изпълнение на поръчката; предлаганата цена - се представя в отделен запечатан плик с надпис "Предлагана цена", поставена в плика с офертата чл.14 от наредбата и чл. 57, ал. 2 от ЗОП; срок на валидност на офертата - той е времето, през което кандидатите са обвързани с условията на представените от тях оферти. Срокът се определя в календарни дни. Възложителят има право да изиска от кандидатите да удължат срока на валидност на офертите си до момента на сключване на договора за ОП /чл. 15 от наредбата и чл. 58 ЗОП; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата /чл. 13, ал. 1 от наредбата чл. 56 от ЗОП и 49, 50, 52, 53 и 53 а от ЗОП/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение отсъответния регистърен съд, че кандидатът не е в производство по несъстоятелност, удостоверение от НАП, че кандидатът няма парични задължения към държавата и общината.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на кандидата по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението му за обществена поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/06/2007 00:00 Час: 13:30
Платими документи

ДА

Цена
50 LVL
Условия и начин на плащане

Получаване на документацията в административната сграда на болницата до изтичането на срока за подаване на офертите в срок 08.06.2007

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.06.2007 г.  Час: 13:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на болницата

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на лицата, участващи в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, Ifbrs, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/.

VI.4.2) Подаване на жалби

10-дневен срок от уведомяването на лицето за съответното решение

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Доставка на промишлено гориво за стационарни инсталации.
1) Кратко описание

Доставка на промишлено гориво за стационарни инсталации / газьол със съдържание на сяра 0.2%/ .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

23121200

Описание:

Дизелово гориво

3) Количество или обем

150000

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Доставка на промишлено гориво за стационарни инсталации.
1) Кратко описание

Доставка на промишлено гориво за стационарни инсталации / газьол със съдържание на сяра 0.2%/ .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

23121200

Описание:

Дизелово гориво

3) Количество или обем

150000

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12