Версия за печат

00499-2007-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение" АД, бул. "Съединение" 49, За: Анета Захариева - Управител аптека, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 624341, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 664858

Място/места за контакт: д-р Иван Иванов - Зам.директор "Лечебна дейност"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медикаменти за нуждите на болнична аптека при "МБАЛ" АД гр. Хасково

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: "МБАЛ" АД, бул. "Съединение" 49, гр. Хасково
Код NUTS: BG223
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на: лекарствени продукти - 233 генерични наименования, адаптирани млека за кърмачета - 13 вида, подробно описани по вид в приложение към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

24400000, 24410000, 24421000, 24492210, 24492100, 24422000, 24430000, 24440000, 24451100, 24432000, 24462000, 24461000, 24470000, 15884000

Описание:

Медикаменти
Медикаменти за храносмилателната система и метаболизма
Медикаменти за кръвта и за кръвообразуващите органи
Парентерални хранителни разтвори
Разтвори за преливане
Медикаменти за сърдечно-съдовата система
Медикаменти, използвани в дерматологията и в мускулно-скелетната система
Медикаменти за пикочно-половата система и хормони
Антибактериални средства за системна употреба
Медикаменти за скелетната и мускулната система
Медикаменти за сетивните органи
Медикаменти за нервната система
Медикаменти за дихателната система
Хомогенизирани детски храни

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума в размер на 13 000 лв, внесена срещу разписка /касов ордер/ в касата на "МБАЛ" АД гр. Хасково или преведена по банкова сметка на "МБАЛ" АД в "Райфайзенбанк" ЕАД - клон Хасково IBAN - BG30RZBB91551085611213, BIC - RZBBBGSF, или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция за сумата от 13 000 лв, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на "МБАЛ" АД гр. Хасково, със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковата гаранция, издадена от чуждестранна банка, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора, сключен в лева, без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: от приходи от медицинска дейност или други приходи. Плащане: банков превод по сметка на съответните изпълнители в срока, указан в договора за възлагане, сключен с всеки от тях.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител по договор за обществена поръчка е обединение от физически и/или юридически лица, той следва да се регистрира като юридическо лице по смисъла на Търговския закон в срока по чл. 41, ал. 3 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за съдебна регистрация на участника юридическо лице, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуално състояние; 3. Документ за Булстат и данъчна регистрация, вкл. регистрация по ЗДДС (ако има такава); 4. Документ за гаранция за участие (оригинал); 5. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 ЗОП: удостоверения от банки, годишен финансов отчет за 2006 г., Информация за общия оборот и оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 6. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 ЗОП: Списък на основните договори за доставки на медикаменти, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, Описание на складова база и транспортни средства за изпълнение на поръчката, Списък на лицата, които отговарят за извършването на доставката, Сертификат за налична система за управление на качеството (СУК) по EN ISO 9001:2000 на участника, а при възможност и на производителя; GMP сертификат за всеки отделен лекарствен продукт; GDP сертификат; Разрешение за търговия на едро по чл. 55 ЗЛАХМ; Лицензия по чл. 32 от ЗКНВП за участник, който оферира лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества; Валидно разрешение за употреба в страната с одобрена кратка характеристика, издадени от ИАЛ. В случай, че лекарствен продукт се намира в процедура за подновяване на разрешението за употреба или разрешението за употреба изтича през 2007 - 2008 г., участникът декларира в съответствие с чл. 31, ал. 4 от ЗЛАХМ, че количествата за лекарствения продукт са налични; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; 8. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 9. Декларация, че предложените цени не са по-високи от регистрираните пределни цени; 10. Предлагана цена на хартиен и магнитен носител (по образец); 11. Копие от фактура за закупена документация за участие; 12. Пълномощни, оторизационни писма или др. документи (в оригинал или нотариално заверени копия), удостоверяващи, че участникът е упълномощен от фирмата производител или неин официален представител за РБългария със специални и/или изключителни права за продажба на съответния продукт в "МБАЛ" АД гр. Хасково за 2007 - 2008 г.; 13. Оферта и списък на документите, съдържащи се в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверения от банки; Копие от годишния финансов отчет за предходната година; Информация за общия оборот и оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставки на медикаменти, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, Описание на складова база и транспортни средства за изпълнение на поръчката, Списък на лицата, които отговарят за извършването на доставката, Сертификат за налична система за управление на качеството (СУК) по EN ISO 9001:2000 на участника, а при възможност и на производителя; GMP сертификат за всеки отделен лекарствен продукт; GDP сертификат; Разрешение за търговия на едро по чл. 55 ЗЛАХМ; Лицензия по чл. 32 от ЗКНВП за участник, който оферира лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества; Валидно разрешение за употреба в страната с одобрена кратка характеристика, издадени от ИАЛ. В случай, че лекарствен продукт се намира в процедура за подновяване на разрешението за употреба или разрешението за употреба изтича през 2007 г., участникът декларира в съответствие с чл. 31, ал. 4 от ЗЛАХМ, че количествата за лекарствения продукт са налични.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/07/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 250 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден от 9:00 до 16:30 часа срещу разписка /касов ордер/ в касата на "МБАЛ" АД гр. Хасково или по банкова сметка в "Райфайзенбанк" ЕАД - клон Хасково IBAN - BG30RZBB91551085611213, BIC - RZBBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/07/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на "МБАЛ" АД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законни или изрично упълномошени представители на участниците в процедурата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Медикаменти
1) Кратко описание

Доставка на медикаменти, описани по генерични наименования в спецификация, приложена към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24400000

Описание:

Медикаменти

3) Количество или обем

233 вида медикаменти, описани по генерични наименования и количества в спецификация, приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Детски храни
1) Кратко описание

Доставка на 13 вида адаптирани млека за кърмачета, описани в спецификация, приложена към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15884000

Описание:

Хомогенизирани детски храни

3) Количество или обем

13 вида адаптирани млека за кърмачета, описани в спецификация, приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12