Версия за печат

00946-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с.Медковец: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБщина Медковец, Ул.Георги Димитров №26, За: инж.Иван Евстатиев Иванов, БЪЛГАРИЯ 3670, с.Медковец, Тел.: 09727 2323, Факс: 09727 2323

Място/места за контакт: инж.Иван Евстатиев Иванов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на съдове за битови отпадъци

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Медковец
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на съдове за ТБО за нуждите на Община Медковец, а именно контейнери тип БОБЪР с обем 1.100 м.куб - 130 бр.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28213800

Описание:

Контейнери за отпадъци

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Контейнери тип БОБЪР с обем 1.100 куб.м. - 130 бр

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 200 лв. внесена под формата на парична сума в касата на Община Медковец . Гранция за изпълнение на договора е парична или банкова в размер на 5% от стойността на договора,ако е парична се внася в касата на Общината

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане съгласно договор за възлагана на МОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за съдебна регистрация; Удостоверение за актуално състояние; Декларация за данъчна регистрация; Доказтелства за технически възможности по чл 51 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал 1 и ал.5 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелства по чл 47, ал.2 от ЗОП; Копие от БУЛСТАТ; Удостоверение ,че кандидата не е обявен в несъстоятелност; Удостоверение, че кандидата не се намира в ликвидация; Срок за валидност на офертата и Предлагана цена.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2006 г.
Минимални изисквания: Информация за общия оборот и за оборота на стоката, обект на поръчката за последната година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за търговска репутация на кандидата свързани с предмета на поръчката. Сертификати за качествотоиздадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. Списък на собствено или наето от кандидат оборудване- автотранспорт за осъществяване на доставка
Минимални изисквания: Фотогравски снимки на контейнерите
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/06/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Копие от документацията могат да се закупят в Административната сграда на Община Медковец всеки работен ден от 8:30 до 17:00

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.06.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Административнта сграда на Община Медковец - заседателната зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всички лица, редовно подали оферти за участие в обществена поръчка в посочения по горе срок и получили документ за регистрация



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ