Версия за печат

00033-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Сливен: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ, ул. Христо Ботев №1а, За: Златка Петкова Георгиева, Р България 8801, Сливен, Тел.: 044 624050, E-mail: smp_sl@infotel.bg, Факс: 044 624050

Място/места за контакт: п.к. 1248 Іви пощенски клон

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Оказване на спешна медицинска помощ на територията на област Сливен във филиалите в гр. Сливен, гр. Нова Загора, гр. Котел и гр. Твърдица

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текущ ремонт на санитарните автомобили на ЦСМП Сливен през 2007-2008 година в т.ч. доставка на необходимите резервни части.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: Автосервиз в гр. Сливен.
Код NUTS: BG232
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Текущ ремонт на санитарните автомобили на ЦСМП Сливен през 2007-2008 година в т.ч. доставка на резервни части.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50110000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобили и мотоциклети и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизително 75000 лв.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 70000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 75000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 750 лв., Гаранция за изпълнение на договора 5% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Министерство на здравеопазването чрез СЕБРА съгл. ЗДБРБ/Закон за държавния бюджет на Република България за 2007/2008г. Плащане по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да бъде съдебно регистриран, по БУЛСАТАТ и данъчно регистрирано юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Попълнен образец на офертата подписан и подпечатан от представляващия кандидата, придружен от следните документи: 1. Решение за първоначална и последваща съдебна регистрация на кандидата. За физически лица - заверено копие от личната карта. 2. Удостоверение за актуално състояние издадено от съответния окръжен съд с дата на издаване, не по-късно от 20 дни от датата на подаване на офертата. 3. Документи удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда офертата, в случай че това не е законния представител на участника (нотариално заверено пълномощно). 4. Доказателство за внесена гаранция за участие в процедурата в размер на 750 лв., може да бъде внесена по два начина: А) по банкова сметка : БАЕ 20080023 с/ка 5085390830 IBAN BG11UBBS80023300151132 BIC кода на банката е: UBBS BGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА - копие от платежно нареждане или в касата на Възложителя - копие от квитанция от ПКО. Б) оригинал на банкова гаранция с възможност за усвояване. 5. Декларации - готов образец в документацията за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП, участник който: А) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; Б) е лишен от правото да управжнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; В) има прарични задължения към държавата или към общината по смисъла на чл.162 ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Декларации за обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП, се представят и от подизпълнителите, ако такива е заявено че ще участвуват при изпълнението на ОП. За подизпълнителите в офертата задължително се посочва за коя обособена позиция ще участват. Подизпълнителите не могат да подават самостоятелна оферта във същата процедура. Всеки от подизпълнителите трябва да представи документите по чл.56, ал.1, т.1,3,4,5. Липсата на попълнени декларации в офертата,както и наличието обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1,2 и 5 води до отстраняване на участника. 6.Копия от фактура за закупена документация в размер на 30 лв. 7.При сключването на договора се изискват БУЛСТАТ и данъчна регистрация. 8.Доказателства /данни/ за техническата възможност за изпълнение на поръчката-налична складова база . автопарк и др. 9.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника-в образеца за оферта. Важно: Всички посочени по - горе документи се представят в оригинал или заверено с мокър печат от участника копие. Непредставянето на цитираните документи е основание за недопускане на кандидата до участие в процедурата (конкурса).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от последния годишен отчет, включващ счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника, представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител в случаите предвидени в закона за счетоводството.Такива документи не се изискват в случаите на новорегистрирани търговски дружества.Когато по обективни причини участника не може да представи исканите от възложителя документи, той трябва да докаже икономическото си финансово състояние с всеки един документ, който ще бъде оценен от комисията по провеждане на процедурата за подходящ.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за ремонт и доставки през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите придружени с препоръки за добро изпълнение.Технически възможности за бързо изпълнение на поръчката (конкретната доставка) в срока предвиден от възложителя.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Средна крайна цена за една резервна част оригинално производство; тежест: зо т
Показател: Средна крайна цена за една резервна част алтернативно производство; тежест: 30 т
Показател: Средна крайна цена за една сервизна операция; тежест: 25 т
Показател: Максимален срок на разплащане без ЦСМП Сливен да дължи санкции; тежест: 15 т
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на ЦСМП Сливен.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/06/2007 00:00 Час: 09:00
Място

Кабинета на Директора на ЦСМП Сливен.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците, които се легитимират с лична карта и документ, който удостоверява че са законни или упълномощени представители на съответния участник. Този етап не включва отваряне на пликове с ценови оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение за откриване на малка обществена поръчка с предмет: "Текущ ремонт на санитарните автомобили на ЦСМП Сливен през 2007-2008 година в т.ч. доставка на резеврни части."

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ