Версия за печат

00463-2007-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-ЛОМ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ"СВЕТИ НИКОЛАЙ ЧУДОТВОРЕЦ"ЕООД,ГР.ЛОМ, УЛ."ТОДОР КАБЛЕШКОВ"№2, За: ГАЛЯ МИЛАНОВА СТАНКУЛОВА - ЗАВ.ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И МАРКЕТИНГ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 3 600, ЛОМ, Тел.: 0971 60061/205/, E-mail: mbal_lom@yahoo.co.uk

Място/места за контакт: МБАЛ"СВЕТИ НИКОЛАЙ ЧУДОТВОРЕЦ"ЕООД

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на лекарства за нуждите на МБАЛ"Свети Николай Чудотворец"ЕООД,гр.Лом

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: МБАЛ"Св.Николай Чудотворец"ЕООД,гр.Лом
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на обществената поръчка е доставка на лекарства по смисъла на Закона за лекарствата и аптеките в хуманната медицина за нуждите на МБАЛ"Св.Николай Чудотворец"ЕООд,гр.Лом и съгласно условията от документацията за участие - Описание на обекта на обществената поръчка и техническата спецификация на лекарствените продукти,които ще се доставят за нуждите на лечебното заведение.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

24400000

Описание:

Медикаменти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Медикаменти

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът и условията на гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е 1 000лв.,представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция със срок на валидност - срока на офертите.Паричните гаранции се внасят в касата на болницата или по банкова сметка BG39BACX96601097282500; BIC BACXBGSF - Ейч Ви Би Банк Биохим клон Враца, ИРМ Лом; Размерът и условията на гаранцията за изпълнение на договора е 2000лв.,представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция по горепосочената б.сметка със срок на валидност - срока на договора

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на лекарствените продукти се извършва след доставката въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма. Плащането се извършва в лева по банков път при условията на отложено плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да отговарят на изискванията на Глава четвърта, Раздел І от Закона за обществените поръчки; Да отговарят на изискванията на Закона за лекарствата и аптеките в хуманната медицина и на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите в случайте, когато се предлагат лекарствени форми, съдържащи наркотични вещества; Да имат добра репутация като доставчици на лекарства за нуждите на лечебни заведения за болнична помощ - с изключение на регистрираните през текущата година търговци на едро; Да имат необходимата квалификация и технически възможности за изпълнението на поръчката, отговаряйки на изискванията на Наредбата за организацията и сроковете на доставка на лекарствени продукти при търговия на едро; Да имат добро и/или стабилно икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копия от годишен баланс и отчети за приходи и разходи на кандидата за предходните три години, съгл.чл.50,ал.1,т.2 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документи, съгл.чл.50,ал.1,т.2 от ЗОП;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.51,ал.1 от Закона за обществените поръчки; Разрешение за търговия с лекарства; Лицензия за търговия с наркотични вещества и прекурсори;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документи,съгл.чл.51,ал.1 от ЗОП;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18/06/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Парична сума заплатена в касата на МБАЛ"Св.Николай Чудотворец"ЕООД,гр.Лом,ул."Тодор Каблешков"№2 и получаване на документацията в Деловодство

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18/06/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/06/2007 00:00 Час: 13:00
Място

МБАЛ"Свети Николай Чудотворец"ЕООД,гр.Лом

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Съгласно чл.68,ал.5 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ