РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Профил 114 до заустване в Гл.колектор І / ул."Гето Йошев"/ от градска канализация Луковит"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
ул."Гето Йошев" гр.Луковит
Код NUTS:
BG122
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Предмета на обществената поръчка е изграждането на Профил 114 до заустване в Гл.колектор І / ул."Гето Йошев" / от градска канализация Луковит , отвеждащ отпадъчните битови и оттичащите се дъждовни води от прилежащите терени.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45232410, 45232400
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Предвижда се изграждането на : Профил 114/ бетонови тръби ф 150 -534.48 л.м.;ф200-534.48 л.м.;ф400-310 л.м.;ф500-97 л.м.;ф800-133 л.м./ , Профил 107/ бетонови тръби ф150-41 л.м.;ф200-41 л.м.;ф400-11 л.м. ;ф1000-31 л.м./,Дъждопреливник № 8 , Отливен канал дъждопреливник № 6 и заустване , 6 бр. ревизионни шахти , улични отоци 25 бр. и сградни отклонения 35 бр.
Прогнозна стойност без ДДС
270000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие – 3 250.00 лв. / Три хиляди двеста и петдесет лева/ внесена по банков път по
IBAN : BG10 TTBB 9400 3318 0085 90, BIC : TTBBBGB22, ПРИ СЖ Експресбанк- Клон Луковит
;Гаранция за изпълнение на договора - сума в размер на 3% от стойността на поръчката ,платими по банков път по същата сметка преди сключването на договора
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Заплащането на извършените СМР ще се извършва сред представяне на протокол обр.19 и приемане на извършените работи от инвеститорския контрол на обекта./Подробности- в проекто договора/
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Кандидатите са длъжни да бъдат регистрирани по Търговския закон с предмет на дейност- строителство
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Копие от съдебното решение за регистрация на кандидата по ТЗ, с предмет на дейност съгласно предмета на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки кандидат ,който отговаря на предварително обявените условия.Не може да участва кандидат , който не отговаря на изискванията на чл. 47,ал.1 от ЗОП ;чл. 47,ал.2 от ЗОП и чл. 47,ал.5 от ЗОП.При подаване на офертите кандидатите представят декларации за наличие или липса на обстоятелства по цитираните членове от ЗОП , а при подписване на договора кандидатът определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на обстоятелствата.Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката , те също трябва да отговарят на изискванията на чл. 47 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не по- рано от шест месеца преди датата на отваряне и разглеждане на предложенията ; Копие от годишния баланс на фирмата за предходната година, заверен от Национален Статистически институт или Данъчна служба; Копие от отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверен от Национален Статистически институт или Данъчна служба ; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП ; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; Копие от съдебното решение за регистрация на кандидата по ТЗ, с предмет на дейност съгласно предмета на поръчката; Заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация ;Заверено копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ .Копията от документите трябва да бъдат заверени съгласно указанията на Възложителя дадени в Приложение № 1
Минимални изисквания: Удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не по- рано от шест месеца преди датата на отваряне и разглеждане на предложенията ; Копие от годишния баланс на фирмата за предходната година, заверен от Национален Статистически институт или Данъчна служба; Копие от отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверен от Национален Статистически институт или Данъчна служба ; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП ; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; Копие от съдебното решение за регистрация на кандидата по ТЗ, с предмет на дейност съгласно предмета на поръчката; Заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация ;Заверено копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ .Копията от документите трябва да бъдат заверени съгласно указанията на Възложителя дадени в Приложение № 1
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство изпълнени през последните 3 години с обем подобен на този предмет на поръчката придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти като бъдат посочени стойността , датата и мястото на строителството , както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители;Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години;Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;данни за собствени или наети технически лица , които участникът ще използва за извършване на строителството;Заверено копие от застраховка “Професионална отговорност”с вписана застрахователна сума за трета категория строежи.Копията от документите трябва да бъдат заверени съгласно указанията на Възложителя дадени в Приложение № 1
Минимални изисквания: Списък на договорите за строителство изпълнени през последните 3 години с обем подобен на този предмет на поръчката придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти като бъдат посочени стойността , датата и мястото на строителството , както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители;Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години;Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;данни за собствени или наети технически лица , които участникът ще използва за извършване на строителството;Заверено копие от застраховка “Професионална отговорност”с вписана застрахователна сума за трета категория строежи.Копията от документите трябва да бъдат заверени съгласно указанията на Възложителя дадени в Приложение № 1
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 60
Показател: срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: аванс за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: гаранционен срок за извършените работи; тежест: 10 дз
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/06/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
парична сума заплатена в деловодството на Общината ет.1,стая № 11 ,ул."Възраждане" № 73 в гр.Луковит и получаване на документацията в стая № 24,ет.3.При поискване от заинтересувано лице Възложителят изпраща документацията по пощата с наложен платеж за сметка на фирмата,след представяне на документ за заплатена сума за документацията
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.06.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място
гр.Луковит , ул."Възраждане " № 73 , етаж ІІІ,стая № 24
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
съгласно чл. 38 , ал.4 от НВМОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление