Версия за печат

00422-2007-0001


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на труда и социалната политика, гр. София, п.к. 1051, ул."Триадица" №2, За: Златка Димитрова - главен експерт в отдел "Канцелария", Република България 1051, София, Тел.: 02 8119407; 02 9807885, E-mail: z.dimitrova@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Място/места за контакт: гр. София, п.к. 1051, ул."Триадица" №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mlsp.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Закупуване на офис техника за нуждите на МТСП"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: МТСП, гр. София, ул. "Триадица"№2
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на обществената поръчкае закупуване и доставка на 10 броя професионални скенера,1 брой мрежови скенер,20 броя лазерни принтера, 8 броя мрежови лазерни принтера, 2 броя принтери лазерни с възможност за принтиране на адреси на пликове за писма, 9 броя цветни лазерни принтера, 1 брой цветен мастилено-струен принтер, 5 броя ксерокси, 11 броя комбинирана принтер - ксерокс-факс-скенер машина, 2 броя професионална копирна машина, 18 броя факс с термопечат, 3 броя ел.диктофон, 6 броя записващо DVD ROM устройство-външно, 2 броя външни дискове с капацитет 60 GB, които имат допълнително устройство за запис на звук, 2 броя мултимедиен прожектор, 2 броя комутатор, 1 брой сървърен шкаф, 1 брой лентова библиотека, 1 брой файлов сървър, 3 броя SQL сървър, 1 брой домейн контролер, 38 броя компютърни конфигурации, 33 броя плоски LCD монитори, 6 броя преносими компютри, 9 броя преносима памет USB 4 GB,50 броя клиентски лицензии за SQL SERVER за нуждите на Министерство на труда и социалната политика.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно приложените в документацията пълно описание, техническа спецификация и количествена сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 3000 лв., в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП. Гаранция за изпълнение - парична или банкова, в размер на 5% от стойността на договора. Банкова гаранция - безусловна и неотменяема и със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор. Гаранцията за изпълнение се освобождава след приключване на договора. При парична гаранция - превод по сметката на Възложителя IBAN BG83BNBG96613300134102 към БНБ - Централно управление; BIG KOD BNBGBGSD към БНБ - Централно управление.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства. Плащането се извършва по посочена от изпълнителя банкова сметка по следната схема: 100 % плащане след доставка и представяне на проформа - фактура в размер на цената по договора, валидна не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на договора; банковата гаранция се освобождава след представяне на следните документи: 1) оригинал от фактурата на доставчика, посочваща номера на договора, описание на доставените артикули, количеството, единичната цена и общата сума; 2) приемо-предавателни протоколи, подписани от Възложителя и Изпълнителя или упълномощени от тях лица след доставката и извършено тестване.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

При подаване на офертата да представи документ за учредяване, а преди сключване на договора да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Общи изисквания към кандидатите: 1.1 Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.1.2 Разходите, свързани с изготвянето и подавнето на офертите са за сметка на участника. 1.3 Участниците се представляват от ръководителите си или лица, изрично нотариално упълномощени за участие в процедурата 1.4 Участниците могат да бъдат юридически или физически лица, които имат опит в извършването на подобни дейности, отговарят на условията, посочени от Възложителя в документация и на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от Закона за обществените поръчки. 2. Всеки участник следва да представи следните документи и информация: 2.1. Документ за самоличност на участника – физическо лице - заверено от участника копие; 2.2.Документ за съдебна регистрация – нотариално заверено копие; документ за регистрация на чуждестранното лице съобразно националното му законодателство; 2.3.Удостоверение за актуална съдебна регистрация с валидност до 6 месеца от датата на издаването му – оригинал или нотариално заверено копие за участник - юридическо лице; за чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; 2.4.Копие от документите за регистрация Булстат, ДДС, данъчна регистрация – нотариално заверено копие; 2.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП - оригинал 2.6.Декларация за задължение от страна на участник да не разгласява факти и да не разпространява документи, станали му известни в хода на процедурата 3. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50, ал.1, т. 2 от ЗОП: - Годишен финансов отчет и баланс за предходните три години - заверено с мокър печат; 4.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация посочени в т.ІІІ.2.3; 5. Списък на подизпълнителите , дела на тяхното участие, писмено съгласие /декларация за участие/. Документите по т.2.1.-т.4 следва да се представят и от подизпълнителите; 6.Документ за представена гаранция за участие; 7.Документ за закупена документация; 8. Нотариално заверено пълномощно, когато участникът се представлява от пълномощник; 9. Номер на банкова сметка на участника за връщане на гаранцията; 10.Списък на изискуемите документи, посочени по-горе, подписан от участника/пълномощника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за финансовото и икономическо състояние по чл.50 от Закона за обществените поръчки: - годишен финансов отчет и баланс за предходните 3 години, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството – копие;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците следва да имат оборот от доставки по предмета на настоящата поръчка за всяка от предходните години не по-малко от 1 500 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за техническите възможности - нотариално заверени копия на сертификат за разработена и внедрена система за управление на качеството - ISO 9001:2000 на участника и копия на сертификати по ISO 9001:2000 на производителите на предложената техника. - заверени копия от сертификати за произход на техниката и компонентите, както и за принадлежностите, или декларации за произход на техниката и компонентите; - списък на основните договори за доставки от подобен вид, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - списък-декларация с данни за средногодишния брой на работниците и служителите и за брой на ръководните служители на кандидата за последните три години; - списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; - списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнението на обществената поръчка; - каталог и описание на стоките, които ще се доставят; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители, съответно на лицата, които отговарят за извършването на доставката; - документ за удостоверяване на оторизацията на участник а от производителя да представлява и да разпространява предлаганото от него оборудване.; документ за удостоверяване, че фирмата доставчик е оторизиран сервиз на производителя на предлаганото оборудване и списък на сертифицираните сервизни бази на доставчика. - участикът да осигурява минимум 1-годишен гаранционен срок за функциониране на периферната техника и 3-годишен гаранционен срок за сървърната и компютърна техника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18/06/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува в касата на МТСП, ул."Триадица" №2, ет.2, ст.23

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18/06/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/06/2007 00:00 Час: 11:00
Място

ул. "Триадица" №2, партер, приемна на министерството.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Съгласно чл.68, ал.5 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предварително обявление за обществена поръчка в ДВ: номер на обявлението 90 от 06/03/2007.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, п.к. 1000, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, п.к. 1000, бул."Витоша" № 18, За: Комисия за защита на конкуренцията, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ