Версия за печат

00709-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ДУПНИЦА: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДЪРЖАВНО ЛЕСНИЧЕЙСТВО гр.ДУПНИЦА, ул. САМОРАНСКА 35, За: инж. ВИКТОР БОРИСОВ - ДИРЕКТОР, БЪЛГАРИЯ 2600, ДУПНИЦА, Тел.: 0701 51380, E-mail: dldupnitsa@nug.bg, Факс: 0701 51381

Място/места за контакт: 2600 гр.ДУПНИЦА, ул.САМОРАНСКА 35

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nug.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: ГОРСКО СТОПАНСТВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДЪРВОДОБИВ – СЕЧ, ИЗВОЗ И РАМПИРАНЕ – ОБЩА ЛЕЖАЩА МАСА 1477 КУБ.М С ЦЕНА НА УСЛУГАТА ДЪРВОДОБИВ НЕ ПО-ВИСОКА ОТ 30175.44 ЛВ. БЕЗ ДДС И ПОДДРЪЖКА И ПОЧИСТВАНЕ НА ПЪТНА МРЕЖА ЗА ОБЕКТА С ЦЕНА НА УСЛУГАТА НЕ ПО–ВИСОКА ОТ 5495.90 лв. БЕЗ ДДС ИЛИ ОБЩА ЦЕНА НА УСЛУГАТА 35671.34 ЛЕВА БЕЗ ДДС ОБЕКТ №4

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: НА ТЕРИТОРИЯТА НА ДЛ ДУПНИЦА
Код NUTS: BG215
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ДЪРВОДОБИВ – СЕЧ, ИЗВОЗ И РАМПИРАНЕ – ОБЩА ЛЕЖАЩА МАСА 1477 КУБ.М С ЦЕНА НА УСЛУГАТА ДЪРВОДОБИВ НЕ ПО-ВИСОКА ОТ 30175.44 ЛВ. БЕЗ ДДС И ПОДДРЪЖКА И ПОЧИСТВАНЕ НА ПЪТНА МРЕЖА ЗА ОБЕКТА С ЦЕНА НА УСЛУГАТА НЕ ПО–ВИСОКА ОТ 5495.90 лв. БЕЗ ДДС ИЛИ ОБЩА ЦЕНА НА УСЛУГАТА 35671.34 ЛЕВА БЕЗ ДДС ОБЕКТ №4

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ДЪРВОДОБИВ – ОБЩА ЛЕЖАЩА МАСА 1477 КУБ.М ОБЕКТ №4

Прогнозна стойност без ДДС
35671.34 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за учадтие - 350,00 лева, внесена в срок до 16,30 часа на 12/06/2007 г и гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. Гаранцийте се представят под формата на парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата, като паричната сума се внася по сметката на РУГ гр.Кюстендил ТБ АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ клон гр.Кюстендил BIC: BUINBGSF, IBAN: BG44BUIN70033377821617

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва по банков път - по сметката на изпълнителя след утвърждаване на протокол за извършената дейност.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Кандидатите да нямат съставени актове по ЗГ и/или ППЗГ, да нямат запечатани дървопреработващи цехове и складове за продажба на дървесина със заповед на директора на ДЛ/ДДив.С или на Началника на РУГ по реда на ЗГ и/или ППЗГ. 2.Квалификационни изисквания към кандидатите: 2.1. Кандидатите да са регистрирани по наредба № 31 от 11.08.2003 година; 2.2. Кандидатите да притежават лиценз ( удостоверение) за упражняване на частна лесовъдска практика в РБългария - за дейности по чл.2, ал.1, т.8 от Наредба № 18.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Предлагана цена по изготвен от възложителя образец. (изготвя се съобразно изискванията на чл.11 – чл.15 от НВМОП). Участникът трябва да посочи в ценовото си предложение цената за: дърводобив – сеч, извоз и рампиране – обща лежаща маса – 1477 куб.м.; ремонт и поддръжка на камионен горски път до насажденията в обекта; Цената се посочва в български лева и следва да е крайна с включени в нея всички плащания. Срокът за изпълнение се посочва в дни считано от датата на сключване на договора. поставя се в плик Б 2. Документа /квитанция/ за внесена такса за закупуване на документация за участие в размер на 100.00 лева без ДДС, поставя се в плик А 3. Документ за внесена гаранция за участие в размер на 350,00 лева поставя се в плик А 4. Удостоверение за актуално състояние на Участника . Валидни са тези удостоверения, които от момента на издаването им от съда до момента на разглеждане на предложенията са изтекли не - повече от три месеца. поставя се в плик А 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката /по дърводобив/ за последните три години поставя се в плик А 6. Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл. 51 , ал.1 т.1 от ЗОП – декларация, че кандидатът разполага с необходимата техника и/или брой животни необходими за извършване на поръчката.. поставя се в плик А 7. Доказателства за квалификационните изисквания за извършване на ползването - необходимо е кандидатът да представи копие от удостоверението за вписване в регистъра /респ. лиценза на фирмата – кандидат/; поставя се в плик А 8. Декларация по чл. 47 , ал. 1 и 5 от ЗОП – по изготвения от Възложителя образец декларацията се попълва от всички управители или членовете на управителните органи на Кандидата , а в случай, че членовете са юридически лица – всички представители в съответния управителен орган. поставя се в плик А 9. Декларация по чл. 47 , ал. 2 от ЗОП – по изготвения от Възложителя образец поставя се в плик А 10. Подизпълнителите , които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и дела на тяхното участие - ако кандидата предвижда участие на подизпълнители. поставя се в плик А 11. Юридически сведения за Кандидата – по изготвения от Възложителя образец. поставя се в плик А 12.Заявление за участие в откритият конкурс и срок на валидност на офертата– по изготвения от Възложителя образец. поставя се в плик А 13.Списък на документите съдържащи се в офертата , подписан от Кандидата. поставя се в плик А 14. Доказателства за търговска репутация – Препоръка издадена от ДЛ - по образец; поставя се в плик А 15.Удостоверение от Инспекцията по труда, че кандидатите са регистрирани съгласно чл.15 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд . поставя се в плик А 16.Списък на работниците ангажирани в дърводобива – сеч или извоз, работещи във фирмата заверен от НАП. поставя се в плик А
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние на Участника . Валидни са тези удостоверения, които от момента на издаването им от съда до момента на разглеждане на предложенията са изтекли не - повече от три месеца. 2. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката /по дърводобив/ за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл. 51 , ал.1 т.1 от ЗОП – декларация, че кандидатът разполага с необходимата техника и/или брой животни необходими за извършване на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1. Кандидатите да са регистрирани по наредба № 31 от 11.08.2003 година; 2. Кандидатите да притежават лиценз ( удостоверение) за упражняване на частна лесовъдска практика в РБългария - за дейности по чл.2, ал.1, т.8 от Наредба № 18.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОБЕКТ №4

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12/06/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се заплаща в брой в касата на ДЛ Дупница и е без включен ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.06.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на държавно лесничейство ДЛ Дупница

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При провеждането на откритият конкурс могат да присъстват кандидатите или опълномощени от тях представители при желание от тяхна страна



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №А-0120 /08.05.07. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул. ВИТОША 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9804070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно глава 11 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ