Версия за печат

00502-2007-0013


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка на изплащане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "СВЕТА МАРИНА" ЕАД - ВАРНА, гр. Варна, бул. "Христо Смирненски" 1, За: Николай Николов, България 9000, Варна, Тел.: 052 302932, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302932

Място/места за контакт: Маркетинг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svetamarina.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на биохимичен анализатор

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка на изплащане 
Място на изпълнение: медицински склад на МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на автоматичен селективен биохимичен анализатор - 1 брой

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33253450 (N016)

Описание:

Биохимични анализатори (За лаборатории)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 брой биохимичен анализатор

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

25


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500 лв.; гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от формите, посочени в Чл.27 от НВМОП

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

финансиране от средства по сключени договори с МЗ и НЗОК; плащане: 20% от стойността до 3 дни след подписване на договор, 10% от стойността до 3 дни след доставката на анализатора, подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на данъчна фактура; останалите 70% - на шест равни части, в рамките на шест месеца, след този, в който са платени 10% за доставката на апарата. Издаване на данъчна фактура до 10-то число на текущия месец, плащане до 20-то число на текущия месец.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

ДА

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно Чл.13 от НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно Чл. 13, т.2 от НВМОП, доуточнени в тръжната документация
Минимални изисквания: съгласно Чл. 13, т.2 от НВМОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно Чл. 13, т.2 от НВМОП, доуточнени в тръжната документация
Минимални изисквания: съгласно Чл. 13, т.2 от НВМОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/06/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

в главна каса на МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна или по банков път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.06.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

зала "Хелиге", 2 етаж, МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

представители на фирмите кандидатки



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Бълария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ