Версия за печат

01379-2007-0025


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Електроенергиен системен оператор (ЕСО) ЕАД, ул. "Джеймс Баучър" №51, За: Цветан Вълчев, България 1407, София, Тел.: 02 9696845, E-mail: tz.valtchev@mvn.bg, Факс: 02 9626129

Място/места за контакт: Цветан Вълчев

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Джеймс Баучер 51, За: ЦветанВвълчев, Румен Младенов, България 1407, София, Тел.: 02 9696821, E-mail: r.mladenov@mvn.bg, Факс: 02 9626129

Място/места за контакт: Румен Младенов

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Джеймс Баучер 51, За: Пенка Тодорова, България 1407, София, Тел.: 02 9696841, E-mail: p.todorova@mvn.bg, Факс: 02 9626129

Място/места за контакт: Пенка Тодорова

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Джеймс Баучер 51, За: Михаела Георгиева, България 1407, София, Тел.: 02 9696885, E-mail: m.georgieva@mvn.bg, Факс: 02 9626129

Място/места за контакт: Михаела Георгиева

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на 136 броя автоматични регулатори на напрежение (АРН) на силови трансформатори

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Склад на ЕСО ЕАД в МЕР София област, бул. „Европа” 2, гр. София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на 136 броя автоматични регулатори на напрежение (АРН) на силови трансформатори 110 кВ/Средно напрежение

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31162000

Описание:

Части за трансформатори, индуктори и статични преобразуватели на енергията

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

136 броя

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

02.11.2007 г. 

Завършване

28.02.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие -1500 лева. Може да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност 30 кал. дни след валидноста на офертата или паричен депозит, внесен по сметка на възложителя: банкова сметка BG28 KORP 92201009159501, BIC: KORP BG SF, При „Корпоративна търговска банка” АД, гр. София, ул. „Граф Игнатиев” 10. Гаранцията за изпълнение - в размер на 5 % от цената на договора. Гаранциите се задържат и освобождават по реда на чл. 61 - 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансира се със собствени средства на възложителя. Плащане: в срок до 25 дни след доставка по условията на проекто договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Копие от съдебната регистрация на кандидата и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от три месеца преди датата на отварянето; Регистрации по ЗДДС и ЕИК; Декларации по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; Копия от сертификати по ISO9001:2000 на производителя за производство на АРН и на участника (ако те са различни лица) за търговия с тези продукти;Kопия от документи, удостоверяващи правата на участника да предлага стоките на съответния производител и/или да сключва договор за доставка от името самия производител на стоките (когато участникът не е производител); Всички останали задължителни документи, посочени в документацията за участие. Офертите на участниците следва да отговарят на изискванията на възложителя, посочени в документацията на процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Информация (декларация) за общия оборот на Участника за последните три години в оргинал; Копие от отчета за приходите и разходите на участника за предходната година;

ІІІ.2.3) Технически възможности

Копия от заверени протоколи от типови изпитвания на предлаганите АРН, проведени от акредитирана независима лаборатория;Попълнена Таблица за съответствието на предлаганата стока с изискванията на възложителя, съгласно приложената таблица в Глава В на документацията – в оригинал;Описание на техническото оборудване, възможностите за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване на производителя, като се приложат копия от документите за метрологично освидетелстване на изпитателното оборудване;Монтажни чертежи с габаритни размери и тегла;Списък на всички стандарти и норми, приложими при изработването и изпитването на АРН;Списък на основните поръчки за доставка на АРН на силови трансформатори 110 кВ/Ср.Н. на участника, изпълнени през последните три години;Списък на основните договори на завода производител за последните три години, съдържащ брой и модел на реализираните АРН за силови трансформатори 110 кВ/Ср.Н. и другите документи, посочени в списъка образец 3 от документацията по процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

ОП-07-3-21-РП

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29/06/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Стойноста на документацията се заплаща в брой на касата на ЕСО ЕАД , бул. "Дж. Баучър" №51.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.06.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място

ЕСО ЕАД ет. 14, стая 1401, бул. "Дж. Баучър" №51, гр. София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ