Версия за печат

00081-2007-0057


Обявление за обществена поръчка

BG-Варна: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул."Осми Приморски полк" №43, За: инж. Ж.Вълков, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 052 303584

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Евдокия Великова; г-жа Антоанета Кунева; г-ца Златина Славова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Пълен инженеринг за реконструкция с енергийно-ефективни осветителни тела на системите за изкуствено осветление в училищни сгради на Община Варна”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: община Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Пълен инженеринг за реконструкция с енергийно-ефективни осветителни тела на системите за изкуствено осветление в училищни сгради на Община Варна.При изпълнение на поръчката следва да се извърши изработка на работен технически проект и изпълнение на енергоефективно осветление в сгради общинска собственост по опис – приложение към документацията за участие т.е. подмяна на старите осветителни тела с нови и изпълнение на свързаните с тях необходими ремонтни работи, реконструкция на апаратура и кабелна мрежа. Новите енергийно-ефективни осветителни тела следва да отговарят на стандарти, хармонизирани с тези на ЕС за постигане и надвишаване на минимално допустими стойности на осветеност. Необходимо условие към участниците е да се осигури изпълнение на проекта чрез прилагане на финансов лизинг на изплащане на направените от тях разходи. Съгласно Решение №4776-2 от 16.03.2007г. на Общински съвет – Варна, финансирането на поръчката следва да се осъществи при условия на плащане на активите, придобити след изпълнението на същата по лизингова схема за финансов лизинг със следните параметри: • Размер на лизинга 2 800 000 лв. (без ДДС); • Срок на изплащане на лизинговите вноски – 60 месеца; • Гратисен период (плащане само на лихва) – първите 6-9 месеца; • Лихва (върху остатъка от главницата) – до 6 % на годишна база. Лихвата подлежи на актуване и ще бъде окончателно фиксирана на датата на сключване на договора за лизинг. • Обезпечение – договор за залог на част от бъдещите местни приходи; • Погасителни вноски – съгласно погасителен план;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45310000 (Y036) , 45450000 (E160)

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрически инсталации (Проектиране и поставяне)
Други довършителни строителни работи (За училище)

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.08.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 20 000лв., представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.59,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 0,5% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят с платежни нареждания към бюджет по IBAN: BG 63 CECB97903324129200 и BIC код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика".Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката ще бъдат осигурени от участника под формата на финансов лизинг за период от 60 месеца.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице - нотариално заверено копие на документ за самоличност или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език; удостоверение за актуално състояние на участника - оригинал или нотариално заверено копие ;декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; декларация по чл.56, ал.1, т.7 и т.10 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и ОПР за 2005г. и 2006г., заверени от кандидата;Застраховка за професионална отговорност-копие;доказателства за наличие на финансов ресурс за изпълнение на поръчката за осъществяване на финансов лизинг /когато кандидатът и дружеството, осигуряващо финансов лизинг е един и същ субект/
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копие от годишния баланс и ОПР за 2005г. и 2006г., заверени от кандидата;Застраховка за професионална отговорност-копие;доказателства за наличие на финансов ресурс за изпълнение на поръчката за осъществяване на финансов лизинг /когато кандидатът и дружеството, осигуряващо финансов лизинг е един и същ субект/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация, съдържаща списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката строителни работи през последните 5 години, включително стойностите, датите и клиентите, придружени от препоръки за добро изпълнение с телефон за връзка с подписалите рефернциите;описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качеството; списък на технически лица по длъжности заети със строителната дейност с приложени документи за професионална квалификация;справка за средния годишен брой на работниците, служителите и ръководния персонал за последните 3 години; представени сертификати за качество,произход и съответствие /ЕN-EC/ на освет. тела, съобразени с българските и европейски стандарти БДС /EH-60 598/. Приложените сертификати и гаранционнии карти да са с легализиран превод на български език;авторефернция на кандидата и др. документи описани в документацията за участие. История
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация, съдържаща списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката строителни работи през последните 5 години, включително стойностите, датите и клиентите, придружени от препоръки за добро изпълнение с телефон за връзка с подписалите рефернциите;описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качеството; списък на технически лица по длъжности заети със строителната дейност с приложени документи за професионална квалификация;справка за средния годишен брой на работниците, служителите и ръководния персонал за последните 3 години; представени сертификати за качество, произход и съответствие /ЕN-EC/ на освет. тела, съобразени с българските и европейски стандарти БДС /EH-60 598/. Приложените сертификати и гаранционнии карти да са с легализиран превод на български език;авторефернция на кандидата и др. документи описани в документацията за участие. История
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/07/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от ОП "Инвестиционна политика" гр.Варна, бул."Ген. Колев" №92,ет.5, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с платежен документ за стойността на документа за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/07/2007 00:00 Час: 14:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП "Инвестиционна политика", гр. Варна, бул."Ген. Колев" №92, ет.5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението за възлагане на обществената поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение № 1445/03.05.2007г. на Кмета на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ