00081-2007-0057
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 10.05.2007 16:46 ч. : | Декларация, съдържаща списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката строителни работи през последните 5 години, включително стойностите, датите и клиентите, придружени от препоръки за добро изпълнение с телефон за връзка с подписалите рефернциите;описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качеството; списък на технически лица по длъжности заети със строителната дейност с приложени документи за професионална квалификация;справка за средния годишен брой на работниците, служителите и ръководния персонал за последните 3 години; представени сертификати за качество,произход и съответствие /ЕN-EC 05/ на освет. тела, съобразени с българските и европейски стандарти /EH-60 598-2-2/. Приложените сертификати и гаранционнии карти да са с легализиран превод на български език;авторефернция на кандидата и др. документи описани в документацията за участие. | техническа редакция |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 10.05.2007 16:46 ч. : | Декларация, съдържаща списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката строителни работи през последните 5 години, включително стойностите, датите и клиентите, придружени от препоръки за добро изпълнение с телефон за връзка с подписалите рефернциите;описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качеството; списък на технически лица по длъжности заети със строителната дейност с приложени документи за професионална квалификация;справка за средния годишен брой на работниците, служителите и ръководния персонал за последните 3 години; представени сертификати за качество,произход и съответствие /ЕN-EC 05/ на освет. тела, съобразени с българските и европейски стандарти /EH-60 598-2-2/. Приложените сертификати и гаранционнии карти да са с легализиран превод на български език;авторефернция на кандидата и др. документи описани в документацията за участие. | техническа редакция |
|
|
||
| затвори | ||
BG-Варна: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Община Варна, бул."Осми Приморски полк" №43, За: инж. Ж.Вълков, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 052 303584
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:
Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Евдокия Великова; г-жа Антоанета Кунева; г-ца Златина Славова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:
Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
“Пълен инженеринг за реконструкция с енергийно-ефективни осветителни тела на системите за изкуствено осветление в училищни сгради на Община Варна”
Възлагане на обществена поръчка
Пълен инженеринг за реконструкция с енергийно-ефективни осветителни тела на системите за изкуствено осветление в училищни сгради на Община Варна.При изпълнение на поръчката следва да се извърши изработка на работен технически проект и изпълнение на енергоефективно осветление в сгради общинска собственост по опис – приложение към документацията за участие т.е. подмяна на старите осветителни тела с нови и изпълнение на свързаните с тях необходими ремонтни работи, реконструкция на апаратура и кабелна мрежа. Новите енергийно-ефективни осветителни тела следва да отговарят на стандарти, хармонизирани с тези на ЕС за постигане и надвишаване на минимално допустими стойности на осветеност. Необходимо условие към участниците е да се осигури изпълнение на проекта чрез прилагане на финансов лизинг на изплащане на направените от тях разходи. Съгласно Решение №4776-2 от 16.03.2007г. на Общински съвет – Варна, финансирането на поръчката следва да се осъществи при условия на плащане на активите, придобити след изпълнението на същата по лизингова схема за финансов лизинг със следните параметри: • Размер на лизинга 2 800 000 лв. (без ДДС); • Срок на изплащане на лизинговите вноски – 60 месеца; • Гратисен период (плащане само на лихва) – първите 6-9 месеца; • Лихва (върху остатъка от главницата) – до 6 % на годишна база. Лихвата подлежи на актуване и ще бъде окончателно фиксирана на датата на сключване на договора за лизинг. • Обезпечение – договор за залог на част от бъдещите местни приходи; • Погасителни вноски – съгласно погасителен план;
45310000 (Y036) , 45450000 (E160)
Описание:
НЕ
НЕ
съгласно документацията за участие
НЕ
31.08.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 20 000лв., представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.59,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 0,5% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят с платежни нареждания към бюджет по IBAN: BG 63 CECB97903324129200 и BIC код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика".Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.
Средствата за изпълнение на поръчката ще бъдат осигурени от участника под формата на финансов лизинг за период от 60 месеца.
На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Комплектът офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от ОП "Инвестиционна политика" гр.Варна, бул."Ген. Колев" №92,ет.5, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с платежен документ за стойността на документа за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.
Български
90
ОП "Инвестиционна политика", гр. Варна, бул."Ген. Колев" №92, ет.5
ДА
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обявлението за възлагане на обществената поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение № 1445/03.05.2007г. на Кмета на Община Варна.
Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София
Съгл.чл.120 от ЗОП
07.05.2007 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ