Версия за печат

00169-2007-0007


Обявление за обществена поръчка

BG-Ловеч: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, За: инж. Николай Кръстев Стоянов, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688212/278/, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 601261

Място/места за контакт: Общинска администрация Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.lovech.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Реконструкция и модернизация улично осветление в гр. Ловеч и населените места на община Ловеч"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: община Ловеч
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

-проектиране; -изпълнение реконструкция, модернизация и основен ремонт улично осветление; -въвеждане в експлоатация; -осветителни тела - около 6 000 бр.; -захранващи линии въздушни - около 9 400 м; -захранващи линии кабелни - около 31 770 м;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31527100 (E019, E040, Y044) , 45310000 (E019, E040, Y044)

Описание:

Обществено осветление (Проектиране, Модернизация, Реконструкция)
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации (Проектиране, Модернизация, Реконструкция)

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

-проектиране, изпълнение и въвеждане в ескплоатация на централизиране система - диспечерски пункт за управление на ул. осветление; -проектиране, изпълнение и въвеждане в експлоатация на съоръженията за улично осветление - осветителни тела, конзоли, стълбове, мрежи, разпределителни касети, електромери и др.; /осветителни точки - около 7 000 бр.; захранващи линии въздушни - около 10 500 м; захранващи линии кабелни - около 34 500 м;/ -подробности съгласно Документацията за участие;

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: -размер 10 000 лв.; -вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция. Гаранция за изпълнение: -размер 3% от стойността на договора; -вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението е по подобекти - 41 бр. Заплащането на изпълненото за всеки отделен подобект започва в 14 дневен срок след завършването му и въвеждането му в експлоатация. Заплащането за всеки отделен подобект е ежемесечно в срок от 240 месеца съгласно Приложение – Схема на плащане. Заплащането за всеки отделен подобект е в размер съгласно Приложение – Схема на плащане. Подробности съгласно Документацията за участие

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Изпълнението на поръчката е в рамките на осигурените за това от Възложителя средства.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: оригинал или нотариално заверено копие с мокар печат: -документ за регистрация на Участника; -документ за актуалното състояние на Участника в срок на валидност; -документ за браншова регистрация на Участника /ако има/; -сертификат за действаща система за управление на качеството ISO 9001:2000 за проектиране и изпълнение; -документ за индивидуална лицензния за осъществяване на далекосъобщения чрез обособена далекосъобщителна мрежа, издадена от Комисия по регулиране на съобщенията и възможност да осигуряване за своя сметка свободна радиочестота за управление на уличното осветление; -декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -удостоверение от обслужващата Участника банка за финансовото му състояние; -копие от застраховката на Участника за професионална отговорност, отговаряша на обекта на поръчката; -копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен с изключение на новорегистрираните и Участниците упражняващи свободна професия; -документ за данъчна регистрация на Участника, Идентификационен номер /БУЛСТАТ/; -документ за регистрация по ДДС на Участника /Идентификационен номер по ДДС/ или декларация, че не е регистриран по ДДС;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не е приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -декларация със списък на основните договори през последните пет години с предмет Улични и Паркови ОУ. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора; име на възложителя; предмет на договора; стойност в лв. с ДДС. Прилагат се и препоръки за добро изпълнение от възложители на обществени поръчки; -декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване, с което разполага Кандидатът за изпълнение на поръчката. Прилагат се копия от документи за собственост или копия от регистрационни талони в КАТ, копия от договори за наем. -декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване с което Кандидатът разполага за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване. За доказване на собствено техническо оборудване се прилага извадка от инвентарната книга; -декларация със списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството при изпълнение на поръчката. Прилагат се и с копия от документи, удостоверяващи образователната и професионалната им квалификация; -декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Участникът за последните три години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не е приложимо
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 31/S - от 01.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

-плащане - в брой в касата на общинската администрация в информационен център; -получаване - при заплащането в касата на общинската администрация в информационен център;

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/06/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14/06/2007 00:00 Час: 09:30
Място

Общинска администрация Ловеч, залата на Общински съвет Ловеч

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници или упълномощени за това техни представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Изпълнението на поръчката е в рамките на осигурените за това от Възложителя средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване", Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688212/385/

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ