РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Реконструкция и модернизация улично осветление в гр. Ловеч и населените места на община Ловеч"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение
Основно място на изпълнение:
община Ловеч
Код NUTS:
BG122
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
-проектиране;
-изпълнение реконструкция, модернизация и основен ремонт улично осветление;
-въвеждане в експлоатация;
-осветителни тела - около 6 000 бр.;
-захранващи линии въздушни - около 9 400 м;
-захранващи линии кабелни - около 31 770 м;
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
31527100 (E019, E040, Y044) , 45310000 (E019, E040, Y044)
Описание:
Обществено осветление (Проектиране, Модернизация, Реконструкция)
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации (Проектиране, Модернизация, Реконструкция)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
-проектиране, изпълнение и въвеждане в ескплоатация на централизиране система - диспечерски пункт за управление на ул. осветление;
-проектиране, изпълнение и въвеждане в експлоатация на съоръженията за улично осветление - осветителни тела, конзоли, стълбове, мрежи, разпределителни касети, електромери и др.;
/осветителни точки - около 7 000 бр.; захранващи линии въздушни - около 10 500 м; захранващи линии кабелни - около 34 500 м;/
-подробности съгласно Документацията за участие;
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие:
-размер 10 000 лв.;
-вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция.
Гаранция за изпълнение:
-размер 3% от стойността на договора;
-вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Изпълнението е по подобекти - 41 бр.
Заплащането на изпълненото за всеки отделен подобект започва в 14 дневен срок след завършването му и въвеждането му в експлоатация.
Заплащането за всеки отделен подобект е ежемесечно в срок от 240 месеца съгласно Приложение – Схема на плащане.
Заплащането за всеки отделен подобект е в размер съгласно Приложение – Схема на плащане.
Подробности съгласно Документацията за участие
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Изпълнението на поръчката е в рамките на осигурените за това от Възложителя средства.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: оригинал или нотариално заверено копие с мокар печат:
-документ за регистрация на Участника;
-документ за актуалното състояние на Участника в срок на валидност;
-документ за браншова регистрация на Участника /ако има/;
-сертификат за действаща система за управление на качеството ISO 9001:2000 за проектиране и изпълнение;
-документ за индивидуална лицензния за осъществяване на далекосъобщения чрез обособена далекосъобщителна мрежа, издадена от Комисия по регулиране на съобщенията и възможност да осигуряване за своя сметка свободна радиочестота за управление на уличното осветление;
-декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -удостоверение от обслужващата Участника банка за финансовото му състояние;
-копие от застраховката на Участника за професионална отговорност, отговаряша на обекта на поръчката;
-копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен с изключение на новорегистрираните и Участниците упражняващи свободна професия;
-документ за данъчна регистрация на Участника, Идентификационен номер /БУЛСТАТ/;
-документ за регистрация по ДДС на Участника /Идентификационен номер по ДДС/ или декларация, че не е регистриран по ДДС;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не е приложимо
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -декларация със списък на основните договори през последните пет години с предмет Улични и Паркови ОУ. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора; име на възложителя; предмет на договора; стойност в лв. с ДДС. Прилагат се и препоръки за добро изпълнение от възложители на обществени поръчки;
-декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване, с което разполага Кандидатът за изпълнение на поръчката. Прилагат се копия от документи за собственост или копия от регистрационни талони в КАТ, копия от договори за наем.
-декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване с което Кандидатът разполага за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване. За доказване на собствено техническо оборудване се прилага извадка от инвентарната книга;
-декларация със списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството при изпълнение на поръчката. Прилагат се и с копия от документи, удостоверяващи образователната и професионалната им квалификация;
-декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Участникът за последните три години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не е приложимо
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 31/S - от 01.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/06/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
-плащане - в брой в касата на общинската администрация в информационен център;
-получаване - при заплащането в касата на общинската администрация в информационен център;
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/06/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 14/06/2007 00:00 Час: 09:30
Място
Общинска администрация Ловеч, залата на Общински съвет Ловеч
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участници или упълномощени за това техни представители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Изпълнението на поръчката е в рамките на осигурените за това от Възложителя средства.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване", Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688212/385/
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ