РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Улични водопроводни и канализационни мрежи в кв."Капана", гр.Пловдив
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане
Основно място на изпълнение:
Община Пловдив
Код NUTS:
BG221
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Изграждане на улични водопроводни и канализационни мрежи в кв."Капана", гр.Пловдив и сградни водопроводни и канализационни отклонения за съответните УПИ-та /подмяна и нови/ от чугунени и полиетиленови тръби висока плътност за водоснабдяване и вълнообразни полиетиленови или полипропиленови тръби за канализация.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45000000 (Y006) , 45300000, 45332000
Описание:
Строителни и монтажни работи (Строителство/строеж)
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Изграждане на улични водопроводни и канализационни мрежи в кв. "Капана", гр. Пловдив и сградни водопроводни и канализационни отклонения за съответните УПИ -та /подмяна и нови/ от чугунени, полиетиленови тръби висока плътност и полипропиленови тръби, съгласно проектната документация.
Прогнозна стойност без ДДС
2660458 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранциите се представят в една от следните форми:
- парична сума, внесена по банкова сметка на Община Пловдив, в ДЗИ БАНК, клон Пловдив - банкова сметка BG75REXI9320 3300 6850 43, банков код REXIBGSF;
- банкова гаранция.
Размера на гаранциите са както следва:
- за участие в процедурата - 10 000лв.
- за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането се осигурява поетапно от Общинския бюджет за съответната календарна година и със съфинансиране от ПУДООС към МОСВ София. Да се има предвид, че за 2007г. са осигурени 900000лв. за СМР.
Начин на плащане:
по банков път в лева, след подписването на необходимите за извършени СМР отчетни документи и оригинални данъчни фактури.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
В случай че участника е обединение на физически и/или юридически лица, и определен за спечелил обществената поръчка, то той трябва да се регистрира, като юридическо лице.
Всички съдружници в консорциума са длъжни да останат в консорциума за целия период на изпълнение на договора
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47 и чл.56 от ЗОП, не отговаря на изискванията и не е представил някой от изискуемите документи съгласно Документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят информация и документи, съгласно чл.50 от ЗОП и Документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минималният годишен оборот на участника, за всяка от последните три години да е в размер минимум равен на 1/2 отстойността на подадената от него оферта. В случай на обединение, минималният годишен оборот на водещият съдружник за всяка от последните три години трябва да е в размер минимум равен на 1/2 от стойността на подадената от него оферта. Годишната оперативна печалба на участника/водещия съдружник (в случай на обединение), за две от последните три години следва да бъде положителна. През последната финансова година минимум 80% от приходите на участника трябва да са от строителство. В случай на обединение, изискването се прилага за всички съдружници.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят доказателства, съгласно чл.51 от ЗОП и документацията зa участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е изпълнил поне един проект в градски условия от подобен род през последните три години. В случай на обединение, водещият съдружник трябва да е изпълнилминимум един проект в градска среда от подобен род през последните три години. Управленският и техническият персонал, предвиден от участника за изпълнението на поръчката, следва да притежава минимум 5 години професионален опит по предмета на договора.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 86/S - от 13.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04/06/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Закупуване на документацията се извършва в сградата на Община Пловдив, пл."Централен" 1, ет.4, стая 5 срещу представен касов ордер за закупена документация на стойност невъзвращаеми 300 /триста/ лева с вкл.ДДС, внесени в касата на Община Пловдив на пл."Ст. Стамболов" 1 /Работно време на касата с граждани - от 13,30 до 17,00 часа/
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04/06/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 05/06/2007 00:00 Час: 10:30
Място
Община Пловдив, пл."Централен" 1, гр.Пловдив
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване за разглеждане на подадените оферти по допустимост, съгласно изискванията на тръжните документи.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтерисовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ