I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Мини Марица Изток" ЕАД гр. Раднево, ул. "Г. Димитров" № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия, стая 614;, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия" - етаж 6
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на ръкавици кожа-плат с пет пръста - реф. № 060/2007 г. МОП
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Склад на Възложителя:
Предприятие "МТС" - гр. Раднево
Код NUTS:
BG222
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на ръкавици кожа-плат с пет пръста - общо 69 300 чифта, по приложена в Документацията за участие спецификация.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
18141000
Описание:
Работни ръкавици
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
общо 69 300 чифта ръкавици кожа-плат с пет пръста. Да се участва за цялото количество по обекта на процедурата.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е 700 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG 81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC: KORPBGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Не по-рано от 30 /тридесет/ календарни дни след доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие участник, който:
- е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон;
- е лишен от правото да упражняват определена професия или дейност;
- има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс.
/Доказва се с декларации по приложен в документацията за участие образец/
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от годишните финансови отчети за последните три календарни години и подробна информация за реализираните обороти за последните три календарни години – по приложен в документацията за участие образец.
Минимални изисквания: Участниците да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. Участниците да са реализирали общ оборот от продажби на лични предпазни средства за последните три години в размер на не по-малко от 300 000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника, както следва:
Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три календарни години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение - образец в документацията за участие.
Списък на техническите лица на Участника, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.
Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Участника за последните три години.
Подробно описание (каталози) на изделията, обект на процедурата от фирмите производителки, удостоверяващи тяхното съответствие с изискванията на документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
Доставка на ръкавици кожа-плат с пет пръста - реф. № 060/2007 г. МОП
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/06/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа.
Посочената цена на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.06.2007 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място
град Раднево, ул. "Г. Димитров" № 13, Управление на "Мини Марица Изток" ЕАД, отдел "Маркетинг и търговия"
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно Документацията за участие
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Краен срок за подаване на жалба - в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление