Версия за печат

00277-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Топлофикация София" АД, ул. "Ястребец" №23 Б, За: Деляна Маркова, България 1680, София, Тел.: 02 9581564, E-mail: didi_markova@abv.bg, Факс: 02 8597015

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на обекти от програмата за подмяна на арматура и компенсатори на „Топлофикация – София” АД през 2007г. по Лотове „R”, „S”, „T” и „V”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на обекти от Програмата за подмяна на арматура и компенсатори през 2007 год. както следва: ЛОТ “R”: Обектите са разположени в ТР “София”. Предвижда се подмяната на 58 бр. компенсатори, 46 бр. спирателна сферична арматура и 2 бр. спирателни клапи обособени в 3 обекта, с общо 21 възела в районите: „Средец”, „Оборище”, „Подуяне” и „Сердика”. ЛОТ “S”: Обектите са разположени в ТР “София Изток”. Предвижда се подмяната на 102 броя компенсатори, 101 бр. спирателна сферична арматура и 2 бр. спирателни клапи обособени в 3 обекта, с общо 39 възела в район „Дружба”. ЛОТ “Т”: Обектите са разположени в ТР “Земляне”. Предвижда се подмяната на 48 броя компенсатори и 62 броя сферична арматура, обособени в 3 обекта с общо 16 възела в районите: „Триадица”, „Красно село” и „Възраждане”. ЛОТ “V”: Обектите са разположени в ТР “Люлин”. Предвижда се подмяната на 38 бр. компенсатори, 20 броя сферична арматура, обособени в 2 обекта, с общо 12 възела в районите: „Люлин 4” и „Надежда 4”.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74262000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

01.10.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 600 /шестстотин/ лева. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. Размерът на гаранцията за добро изпълнение е 5% от стойността на договора и се представя при сключването му. Гаранциите могат да бъдат парични или банкови. При парична гаранция сумата се внася в „ ДЗИ Банк” – София BIC:REXI BGSF; ІВАN BG22 REXI 93201001220001 по сметка на „Топлофикация – София” АД

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път, по начин договорен между страните.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Юридически статус – изискуеми документи a)Документ за първоначална регистрация на Участника. b)Удостоверение за актуално състояние c)Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и т. 5 от ЗОП d)Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3 и ал.2 от ЗОП е)Оригинален документ за внесена гаранция f)декларация, че участника е запознат с условията на поръчката и други документи посчени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: a)Заверено от Участникът копие на отчета за приходите и разходите за 2005 г. и 2006г. b)Заверено от участника копие на баланса на фирмата за 2005 г. и 2006г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: a)декларация, съдържаща списък на обектите с посочена квадратура, на които участника е осъществявал или осъществява строителен надзор /сходни с настоящата поръчка/ с посочена разгърната застроена площ на обекта; b)кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности; c)лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ, издаден по реда на „Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор; d)списък на конкретния екип, който ще упражнява строителния надзор на обекта, чиято компетентност покрива спецификата на строежа и вида на изпълняваните СМР. Списъка се придружава от кратка справка за професионалната квалификация и опит на всеки член от екипа; e)заверено копие от договора за застраховка по чл.171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорност, съгласно чл.5, ал.4, т.1 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството; f)участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности и търговската репутация.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06/06/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Вносими в касата на "Топлофикация София" АД - ул. "Ястребец" №23 Б

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.06.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Управлението на "Топлофикация София" АД, ул. "Ястребец" №23 Б - ст. 306 (заседателна зала)

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всички лица закупили документация за участие и подали оферти в срок или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 5 от 04.05.2007г. на Изпълнителния директор на "Топлофикация София" АД.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ