РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на кухненски уреди за нуждите на детски градини на територията на Община Кюстендил.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Детски градини на територията на Община Кюстендил
Код NUTS:
BG215
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на кухненски уреди за нуждите на детските градини на територията на Община Кюстендил: ОДЗ "Зорница", ОДЗ "Еделвайс", ЦДГ "Първи Юни", ЦДГ "Славейче", ОДЗ "Мечта", ЦДГ "Май", ЦДГ "Здравец".
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36671000 (E007)
Описание:
Кухненско оборудване (За детски градини)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Поръчката включва доставка на печка газова с 4 горелки и електрическа фурна - 7 броя, хокер газов - 2 броя, маса работна островна - 7 броя и пекарна двойна електрическа - 7 броя.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка в една от следните форми : парична сума - 500 лв., вносима по: IBAN BG32 IABG 7490 3300 272503, BIС: IABGBGSF при "Интернешънъл Асет Банк" АД - клон Кюстендил на името на община Кюстендил и с посочен обект на поръчката или неотменима и безусловна банкова гаранция за същата сума и срок на валидност срока на валидност на офертата.
Гаранция за изпълнение - 2000 лева, преди сключването на договора, вносима по следната сметка: IBAN: BG32 IABG 7490 3300 272503, BIC: IABGBGSF, при “ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК” АД, клон Кюстендил на името на Община Кюстендил, с платежно нареждане, с посочен обект на поръчката – оригинал или неотменима и безусловна банкова гаранция със срок 30 дни по-дълъг от срока за изпълнение на договора - оригинал;
.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
90% - до 7 дни след доставка и 10% след монтаж, но не по-късно от 30 дни след доставката.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националната му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; 2.Документи за регистрация - съдебна, данъчна регистрация, ЕИК, по ДДС, браншова /ако има/ и други посочени в документацията за участие. От участие се отстранява участник:- който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП и посочените в документацията за участие; - за който са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП и който:- е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или е преустановил дейността си; - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; - има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал.2 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал.2 от НВМОП и/или на предварително обявените условия от възложителя.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка или копие от застраховка за професионална отговорност;
Минимални изисквания: Удостоверение от банка или копие от застраховка за професионална отговорност;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - подробно описание на техническите характеристики на кухненските уреди и фотографски снимки;
- сертификат за съответствие на газовите уреди със съществените изисквания към тях съгласно “Наредба за съществените изисквания и оценяване съответствието на газовите уреди” ;
- ЕО декларация за съответствие съгласно “Наредба за съществените изисквания и оценяване на съответствието на електрически съоръжения, предназначени за използуване в определени граници на напрежението” и/или декларация за съответствие;
- сертификат за вложените материали в работните плотове на изделията.
Минимални изисквания: - подробно описание на техническите характеристики на кухненските уреди и фотографски снимки;
- сертификат за съответствие на газовите уреди със съществените изисквания към тях съгласно “Наредба за съществените изисквания и оценяване съответствието на газовите уреди” ;
- ЕО декларация за съответствие съгласно “Наредба за съществените изисквания и оценяване на съответствието на електрически съоръжения, предназначени за използуване в определени граници на напрежението” и/или декларация за съответствие;
- сертификат за вложените материали в работните плотове на изделията.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04/06/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Община Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, ет. 1, стая 22, всеки работен ден от 08:15 до 11:45 и от 13:15 до 16:00 срещу представен документ за платена цена на документацията, внесена на касата на общината или по банкова сметка - IBAN BG45 IABG 74908400272600, BIC код IABGBGSF при "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Кюстендил.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.06.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата на Община Кюстендил, пл."Велбъжд" № 1, Заседателна зала, ет. 2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия по защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление