Версия за печат

00770-2007-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-СОПОТ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ОБЩИНА СОПОТ, БУЛ."ИВАН ВАЗОВ" № 34, За: ЕЛЕОНОРА МИНЧЕВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4330, СОПОТ, Тел.: 031342050 35, E-mail: vessopot@abv.bg, Факс: 03134 2166

Място/места за контакт: ГЛ. СПЕЦИАЛИСТ "ЕЗГВР"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sopot-municipality.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: ОБЩИНА

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на специализирани съдове за разделно събиране на масово разпространени рециклируеми отпадъци и специализиран автомобил за разделно сметосъбиране и сметоизвозване"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Община Сопот
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на специализирани съдове за разделно събиране на масово разпространени рециклируеми отпадъци и специализирана техника за сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци по позиции, както следва: 1.Доставка на специализирани съдове за разделно събиране на битови отпадъци: - нови пластмасови съдове, тип "Бобър", отговарящи на евростандартите, с възможност за заключване на капаците и спирачки на колелетата и с гаранционен срок на обслужване - не-по-малко от 2/две/ години 1.1. контейнери за стъкло – общо 44 /четиридесет и четири/ броя, от които: - контейнери за цветно стъкло, с обем 1,1 куб.м – 22 /двадесет и два/ броя - контейнери за безцветно стъкло, с обем 1,1 куб.м - 22 /двадесет и два/ броя 1.2. контейнери за пластмаса, с обем 1,1 куб.м – 22 /двадесет и два/ броя 1.3. контейнери за хартия, с обем 1,1 куб.м – 22 /двадесет и два/ броя. 1.4. стойки за торби с пластмасови капаци за училища, детски градини и общинска администраци – 120 /сто и двадесет/ броя. 2.Доставка на специализиран автомобил за разделно сметосъбиране и сметоизвозване:

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

28213800, 34144512

Описание:

Контейнери за отпадъци
Превозни средства, съоръжени със система за пресоване на събираните битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1.Доставка на специализирани съдове за разделно събиране на битови отпадъци: - пластмасови съдове, тип "Бобър", с възможност за заключване на капаците и спирачки на колелетата 1.1. контейнери за стъкло – общо 44 /четиридесет и четири/ броя, от които: - контейнери за цветно стъкло, с обем 1,1 куб.м – 22 /двадесет и два/ броя - контейнери за безцветно стъкло, с обем 1,1 куб.м - 22 /двадесет и два/ броя 1.2. контейнери за пластмаса, с обем 1,1 куб.м – 22 /двадесет и два/ броя 1.3. контейнери за хартия, с обем 1,1 куб.м – 22 /двадесет и два/ броя. 1.4. стойки за торби с пластмасови капаци за училища, детски градини и общинска администраци – 120 /сто и двадесет/ броя. 2.Доставка на специализиран автомобил за разделно сметосъбиране и сметоизвозване

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1000 /хиляда/ лв. при участие за една от позициите ,2000 /две хиляди/ лв. при участие за цялата поръчка, представена в една от следните форми:1.парична сума, внесена по банкова сметка IBAN BG 89 FINV 9150 33BG N0FP FU, BIC FINVBGSF , при банка ""ПИБ"" АД, клон Карлово 2.банкова гаранция за срока на валидност на предложението Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността на договора , представена в една от следните форми:1.парична сума , внесена по банкова сметка IBAN BG 89 FINV 9150 33BG N0FP FU, BIC FINVBGS , при банка ""ПИБ"" АД, клон Карлово 2.банкова гаранция за срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Покупката е свързана с изпълнение на проект "Разделно събиране на масово разпространени рециклируеми отпадъци и реализацията им до краен потребител", финансиран от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда. Плащане - по банков път, по сметка на Изпълнителя, след фактуриране на доставката и съгласно изискванията на ПУДООС.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществена порчка може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия.Всяка оферта трябва да съдържа:1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице- документ за самоличност; 2.Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 /три/ месеца от датата на подаване на офертата; 3.Регистрация по БУЛСТАТ; 4.Данъчна регистрация; 5.Декларации по чл.47, ал.1, чл.47, ал.2 и чл.47, ал.5; 6.Регистрация по ДДС, ако има такава; 7.Документ за закупуване на документация за участие; 8.Документ за гаранция за участие; 9.Подизпълнителите , които ще участват при изпълнение на поъчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 10.Срок за изпълнение на поръчката; 11. Предлагана цена; 12. Друга информация посочена в обявлението или в документацията за участие; 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 14.Нотариално заверено пълномощно за участие в процедурата, ако кандидатът или участникът участва чрез пълномощник. Документите да се представят в заверен препис.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност;2. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кадидатът или участникът е установен; 3.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на кандидата или участника за последните три години; 4. Описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана, ако възложителят изисква това.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

№ ОП - 01-07

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/06/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава:от деловодството на Община Сопот, гр.Сопот, бул.""Иван Вазов"" №34, ет-1, ст.№ 3, всеки работен ден от 9.00 до 17.00 часа, срещу сума от 200 /двеста/ лв., внесена в касата на Общината - ет.1, ст.№1; по куриер, за сметка на кандидата, след изпращане на посочения факс на копие от платежно нареждане и точен адрес за получаване.Преводът следва да се направи по банкова сметка IBAN BG77 FINV 9150 84BG N0FP G4,BIC FINVBGSF,код за плащане : 44 80 90, при банка ""ПИБ"" - клон Карлово.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/06/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/06/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Административната сграда на Община Сопот, бул. "Иван Вазов" №34, ет. 2, ст. №8

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

При отваряне на офертите могат да присъстват кандидатите или техни упълномощени педставители./с нотариално заверено пълномощно/.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № ОП-01-07 / 27.04.2007 год. на Възложителя. Ограничения:в рамките на финансовите средства одобрени от ПУДООС за реализиране на проект "Разделно събиране на масово разпространени рециклируеми отпадъци и реализацията им до краен потребител.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на специализирани съдове за разделно събиране на масово разпространени рециклируеми отпадъци
1) Кратко описание

Доставка на специализирани съдове за разделно събиране на битови отпадъци: - нови пластмасови съдове, тип "Бобър", отговарящи на евростандартите, с възможност за заключванена капаците и спирачки на колелетата и с гаранционен срок на обслужване - не по-малко от 2 /две/ години. 1.контейнери за стъкло - общо 44 броя, от които: - контейнери за ветно стъкло, обем 1,1 куб.м - 22 броя - контейнери за безцветно стъкло, обем 1,1 куб.м - 22 броя 2. контейнери за пластмаса , с обем 1,1 куб.м - 22 броя 3. контейнери за хартия, с обем 1,1 куб.м - 22 броя 5. стойки за торби с пластмасови капаци, за училища, детски градини и общинска администрация - 120 броя

2) Общ терминологичен речник (CPV)

28213800

Описание:

Контейнери за отпадъци

3) Количество или обем

1.контейнери за стъкло - общо 44 броя, от които: - контейнери за ветно стъкло, обем 1,1 куб.м - 22 броя - контейнери за безцветно стъкло, обем 1,1 куб.м - 22 броя 2. контейнери за пластмаса , с обем 1,1 куб.м - 22 броя 3. контейнери за хартия, с обем 1,1 куб.м - 22 броя 5. стойки за торби с пластмасови капаци, за училища, детски градини и общинска администрация - 120 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на специализиран автомобил за разделно сметосъбиране и сметоизвозване
1) Кратко описание

Доставка на специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване,обслужващ контейнери тип "Бобър", с хидравличен повдигач и и контейнер не по-малко от 15 куб.м;нов или втора употреба , с дата на производство не по-късно от 5 /пет/ години от датата на провеждане на процедурата;, гориво - дизел, възможност за компактиране.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34144512

Описание:

Превозни средства, съоръжени със система за пресоване на събираните битови отпадъци

3) Количество или обем

Един брой специализиран автомобил.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2