Версия за печат

00914-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Разлог: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разлог, ул."Стефан Стамболов" №1, За: Димитър Крънчев -началник отдел "Обществени поръчки", България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80087, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: Димитър Крънчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlogbg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хранителни продукти за нуждите на заведенията за социални услуги на територията на Община Разлог през 2007-2008г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "ДСХ"- Разлог;"ДВФУ"-с.Долно Драглище; ОП"СП"-Разлог
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти за нуждите на заведенията за социални услуги на територията на Община Разлог:"Дом за стари хора с отделение за лежащо болни"-гр.Разлог, "Дом за възрастни с физически увреждания"-с.Долно Драглище и ОП "Домашен социален патронаж"-гр.Разлог.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на 1000 / хиляда / лв., в т.ч. за всяка обособена позиция както следва: 1."Дом за стари хора с отделение за лежащо болни"-гр.Разлог- 190лв.,2. "Дом за възрастни с физически увреждания"-с.Долно Драглище -230лв.,3.ОП "Домашен социален патронаж"-гр.Разлог- 580лв. Гаранцията за изпълнение на договора е 5 /пет/ процента от стойността на обществената поръчка, представена преди подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в брой или чрез банков превод по приложена фактура -оригинал по IBAN сметка изпълнителя. Финансирането е от бюджета на заведенията за социални услуги.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите , съдържащи се в офертата; 2.Удостоверение за актуално състояние, издадено не по рано от 6 месеца преди датата на отваряне на офертите /оригинал или нотариално заверено копие/; 3.Документ за регистрация на кандидата; 4.Удостоверение от НАП за наличието или липсата на задължения на основание чл.87, ал.6 от ДОПК; 5.Документ за внесена гаранция за участие; 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47ал.1 на ЗОП, чл.47 ал.2 и чл.47 ал.5 от ЗОП; 7.Документ за платена конкурсна документация; 8.Копие от годишен финансов отчет за 2006 година; 9.Проект на договор; 10.Оферта по образец;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 ал.1 , т.2 и 3 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51 ал.1, т.1,4,6 и 8 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Хранителните продукти да отговарят на Закона за храните и на стандартите на Европейския съюз, което се удостоверява със сертификат за качество; 2.Да притежават санитарни разрешителни за помещенията , в които се съхраняват хранителните продукти и сертификати за всеки доставен продукт, съгласно изискванията на ЗВД и /или РИОКОЗ. 3.Да разполагат със собствен превоз ,удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти /представя се справка с приложени копия на регистрационни талони , удостоверяващи собствеността на специализираните превозни средства, както и валидни лицензии и разрешителни за превоза на името на кандидата; 4.Изпълнителят трябва да гарантира добър търговски вид на предлаганите артикули; 5.Да гарантира пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества; 6.Изпълнителят да бъде в състояние да доставя конкретни заявени количества до крайния получател и да отговаря на изискванията на Наредба №5 за хигиена на храните , издадена на основание чл.17, ал.2 от ЗХ; 7.Изпълнителят трябва да разполага с богат асортимент от исканите стоки; 8.Заявките и срокът на доставките е по ред посочен от Дирекора на съответното социално заведение; Доказателстава за търговска репутация на кандидата - анотация за дейността на участника и поне 3 референции с подпис , печат и изходящ номер от Възложителите.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/06/2007 00:00 Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

На касата в информационен център на Община Разлог.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.06.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/06/2007 00:00 Час: 12:00
Място

Община Разлог, стая №111

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpc.admin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответно решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкурецията с копие до Възложителя, съгласно чл.121 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Дом стари хора с отделение за лежащо болни" -гр.Разлог
1) Кратко описание

Доставка на храна за "Дом стари хора с отделение за за лежащо болни" гр.Разлог , с транспорт на доставчика до социалното заведение.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

3) Количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Дом за стари хора с отделение за лежащо болни"-гр.Разлог, "Дом за възрастни с физически "Дом за възрастни с физически увреждания" -с.Долно Драглище ,
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за "Дом за възрастни с физически увреждания" -с.Долно Драглище , с транспорт на доставчика до социалното заведение .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

3) Количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: ОП "Социален патронаж" гр.Разлог
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за ОП "Социален патронаж" гр.Разлог, с транспорт на доставчика до социалното заведение.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

3) Количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12