Версия за печат

00169-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ловеч: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, За: инж. Николай Кръстев Стоянов, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688212/278/, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 601261

Място/места за контакт: Общинска администрация Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.lovech.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Външни инфраструктурни връзки на ПСОВ гр. Ловеч, Ел. част"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Радювене, община Ловеч
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Удължаване на ВЛ "ДАТ" до ВЛ "Пластмаси" Ел. монтажни работи: -доставка и монтаж стълбове НЦГ-951 6 др., ЪМ 20-951 - 6 бр.; -доставка и полагане трипроводниковва линия с проводник АС-50 мм.кв. - 0,02 км; трипроводниковва линия с проводник АС-95 мм.кв. - 1,57 км., единичен проводник АС- мм.кв. - 0,52 км; -др. Демонтажни работи Подмяна изолатори на ВЛ"Пластмаси": -доставка и монтаж на носещ СРС тип НМГ 951+2м - 5 бр. -доставка и монтаж на СРС тип ЪМ501+2м - 1 бр. -др. Подробности съгласно Документацията за участи.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231400 (Y006) , 45232210 (Y006)

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи (Строителство/строеж)
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи, надземни (Строителство/строеж)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Удължаване на ВЛ "ДАТ" до ВЛ "Пластмаси" Ел. монтажни работи: -доставка и монтаж стълбове НЦГ-951 6 др., ЪМ 20-951 - 6 бр.; -доставка и полагане трипроводниковва линия с проводник АС-50 мм.кв. - 0,02 км; трипроводниковва линия с проводник АС-95 мм.кв. - 1,57 км., единичен проводник АС- мм.кв. - 0,52 км; -др. Демонтажни работи Подмяна изолатори на ВЛ"Пластмаси": -доставка и монтаж на носещ СРС тип НМГ 951+2м - 5 бр. -доставка и монтаж на СРС тип ЪМ501+2м - 1 бр. -др. Подробности съгласно Документацията за участи.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: -размер 1 400 лв.; -вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция. Гаранция за изпълнение: -размер 5% от стойността на договора; -вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране: собствени средства на Община Ловеч; Плащане: ежемесечно по банков път след Акт 19;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнението на поръчката е на етапи в рамките на осигурените за това от Възложителя средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: оригинал или нотариално заверено копие с мокар печат: -документ за регистрация на Участника; -документ за актуалното състояние на Участника в срок на валидност; -документ за браншова регистрация на Участника /ако има/; -декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -удостоверение от обслужващата Участника банка за финансовото му състояние; -копие от застраховката на Участника за професионална отговорност, отговаряша на обекта на поръчката; -копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен с изключение на новорегистрираните и Участниците упражняващи свободна професия; -документ за данъчна регистрация на Участника, Идентификационен номер /БУЛСТАТ/; -документ за регистрация по ДДС на Участника /Идентификационен номер по ДДС/ или декларация, че не е регистриран по ДДС;
Минимални изисквания: не е приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -декларация със списък на основните договори през последните пет години с предмет на изпълнение - предмета на настоящата поръчката. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора, име на възложителя с адрес и телефон, предмет на договора, срок на изпълнение и стойност с ДДС на договора. Задължително се прилагат и препоръки за добро изпълнение от съответните възложители от списъка, като тези препоръки съдържат стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; -декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване, с което разполага Участникът за изпълнение на поръчката. За доказване на собствено техническо оборудване се прилага извадка от инвентарната книга; -декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване с което Участникът разполага за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване. За доказване на собствено техническо обурудване се прилага извадка от инвентарната книга; -декларация със списък на техническите лица, които ше отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството при изпълнение на поръчката. Прилагат се и с копия от документи, удостоверяващи образователната и професионалната им квалификация; -декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Участникът за последните три години;
Минимални изисквания: не е приложимо
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

-плащане - в брой в касата на общинската администрация в информационен център; -получаване - при заплащането в касата на общинската администрация в информационен център;

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/05/2007 00:00 Час: 13:30
Място

Общинска администрация Ловеч, залата на Общински съвет Ловеч

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или упълномощени за това техни представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Изпълнението на поръчката е в рамките на осигурените за това от Възложителя средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване", Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688212/385/

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ