РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Външни инфраструктурни връзки на ПСОВ гр. Ловеч, Ел. част"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
с. Радювене, община Ловеч
Код NUTS:
BG122
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Удължаване на ВЛ "ДАТ" до ВЛ "Пластмаси"
Ел. монтажни работи:
-доставка и монтаж стълбове НЦГ-951 6 др., ЪМ 20-951 - 6 бр.;
-доставка и полагане трипроводниковва линия с проводник АС-50 мм.кв. - 0,02 км; трипроводниковва линия с проводник АС-95 мм.кв. - 1,57 км., единичен проводник АС- мм.кв. - 0,52 км;
-др.
Демонтажни работи
Подмяна изолатори на ВЛ"Пластмаси":
-доставка и монтаж на носещ СРС тип НМГ 951+2м - 5 бр.
-доставка и монтаж на СРС тип ЪМ501+2м - 1 бр.
-др.
Подробности съгласно Документацията за участи.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45231400 (Y006) , 45232210 (Y006)
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи (Строителство/строеж)
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи, надземни (Строителство/строеж)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Удължаване на ВЛ "ДАТ" до ВЛ "Пластмаси"
Ел. монтажни работи:
-доставка и монтаж стълбове НЦГ-951 6 др., ЪМ 20-951 - 6 бр.;
-доставка и полагане трипроводниковва линия с проводник АС-50 мм.кв. - 0,02 км; трипроводниковва линия с проводник АС-95 мм.кв. - 1,57 км., единичен проводник АС- мм.кв. - 0,52 км;
-др.
Демонтажни работи
Подмяна изолатори на ВЛ"Пластмаси":
-доставка и монтаж на носещ СРС тип НМГ 951+2м - 5 бр.
-доставка и монтаж на СРС тип ЪМ501+2м - 1 бр.
-др.
Подробности съгласно Документацията за участи.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие:
-размер 1 400 лв.;
-вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция.
Гаранция за изпълнение:
-размер 5% от стойността на договора;
-вид - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - Ловеч или банкова гаранция.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансиране: собствени средства на Община Ловеч;
Плащане: ежемесечно по банков път след Акт 19;
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Изпълнението на поръчката е на етапи в рамките на осигурените за това от Възложителя средства.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: оригинал или нотариално заверено копие с мокар печат:
-документ за регистрация на Участника;
-документ за актуалното състояние на Участника в срок на валидност;
-документ за браншова регистрация на Участника /ако има/;
-декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -удостоверение от обслужващата Участника банка за финансовото му състояние;
-копие от застраховката на Участника за професионална отговорност, отговаряша на обекта на поръчката;
-копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен с изключение на новорегистрираните и Участниците упражняващи свободна професия;
-документ за данъчна регистрация на Участника, Идентификационен номер /БУЛСТАТ/;
-документ за регистрация по ДДС на Участника /Идентификационен номер по ДДС/ или декларация, че не е регистриран по ДДС;
Минимални изисквания: не е приложимо
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -декларация със списък на основните договори през последните пет години с предмет на изпълнение - предмета на настоящата поръчката. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора, име на възложителя с адрес и телефон, предмет на договора, срок на изпълнение и стойност с ДДС на договора. Задължително се прилагат и препоръки за добро изпълнение от съответните възложители от списъка, като тези препоръки съдържат стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
-декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване, с което разполага Участникът за изпълнение на поръчката. За доказване на собствено техническо оборудване се прилага извадка от инвентарната книга;
-декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване с което Участникът разполага за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване. За доказване на собствено техническо обурудване се прилага извадка от инвентарната книга;
-декларация със списък на техническите лица, които ше отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството при изпълнение на поръчката. Прилагат се и с копия от документи, удостоверяващи образователната и професионалната им квалификация;
-декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Участникът за последните три години;
Минимални изисквания: не е приложимо
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/05/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
-плащане - в брой в касата на общинската администрация в информационен център;
-получаване - при заплащането в касата на общинската администрация в информационен център;
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/05/2007 00:00 Час: 13:30
Място
Общинска администрация Ловеч, залата на Общински съвет Ловеч
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници или упълномощени за това техни представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Изпълнението на поръчката е в рамките на осигурените за това от Възложителя средства.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване", Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688212/385/
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление