РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Текущ ремонт на улиците в гр. Враца
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
гр. Враца
Код NUTS:
BG113
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Текущ ремонт на улиците в гр. Враца, включващ изкърпване на единични дупки (изрязване, почистване, грундиране, полагане на асфалтова смес, валиране, заливане с битум и др.)
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233252
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно документацията за участие
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1500 лв.;Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 4% от стойността на договора. Паричната сума се внася в касата на общината в "Център за услуги и информация на гражданите" или по сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF при ТБ"ОББ" - клон Враца
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането се извършва от бюджетни средства
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Опис на всички документи в офертата; 2.Документ за съдебна регистрация - заверено копие, а когато е физическо лице-документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс;4.Документ за закупена документация- оригинал;5. Удостоверение от отдел “Местни данъци и такси” при Община Враца за липса или наличие на задължения по ЗМДТ към Община Враца - заверено копие; 6.Удостоверение от НАП за наличие или липса на задължения по чл.87, ал.6 от ДОПК - заверено копие; 7.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 8.Удостоверение, че не е обявен в несъстоятелност или не е в производство по несъстоятелност -оригинал или нотариално заверено копие;9.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал; 10.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 11.Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал; 12. Декларация за срока на валидност на офертата -оригинал; 13.Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда;14.Плик "Предлагана цена"; 15. Попълнен, подписан и подпечатан образец на договор (без цената);16. Всички изброени документи, без тези по т. 4 и т. 7 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;17.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от годишния баланс; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за 2006г. - заверено копие; 3.Застраховка за професионална отговорност - нотариално заверено копие;
Минимални изисквания: 1.Заверено копие от годишния баланс; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за 2006г. - заверено копие; 3.Застраховка за професионална отговорност - нотариално заверено копие;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство от подобен характер, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 4.Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката
Минимални изисквания: 1.Списък на основните договори за строителство от подобен характер, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството; 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 4.Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06/06/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 16,30ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.06.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 07/06/2007 00:00 Час: 10:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управителят или упълномощено от него лице
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № 817/26.04.2007 на Кмета на Община Враца
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№ 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление