Версия за печат

00824-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-БАЛЧИК: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "ДЪРЖАВНА ДИВЕЧОВЪДНА СТАНЦИЯ БАЛЧИК", УЛ. "ЧЕРНО МОРЕ" №9, За: инж. Ганчо Ников -Зам.Директор, РБЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 73223, E-mail: ddsbalchik@nug.bg, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ДП "ДЪРЖАВНА ДИВЕЧОВЪДНА СТАНЦИЯ БАЛЧИК"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

” Възлагане изпълнение на лесокултурно мероприятие / ЛКМ/ ”Шабла - коренеж” в Държавния горски фонд на територията на Държавна Дивечовъдна Станция Балчик за следните дейности - изкореняване, избутване, риголване и подравняване след риголване”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ДГФ на ГСУ Каварна - отдел 2051 ” а ” отдел 2134 ” а ” отдел 2205 ” в ” отдел 2205 ” г ” отдел 2244 ” а ” отдел 2331 ” а ” отдел 2331 ” б ” отдел 2396 ” а ” отдел 2396 ” б ”
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

” Възлагане изпълнение на лесокултурно мероприятие / ЛКМ/ ”Шабла - коренеж” в Държавния горски фонд на територията на Държавна Дивечовъдна Станция Балчик за следните дейности - изкореняване, избутване, риголване и подравняване след риголване с обща площ от 125 декара, в освободените от дървесина и предвидени по ЛУП площи, както следва в отдел 2051 ” а ”- 12дек., отдел 2134 ” а ”- 32 дек., отдел 2205 ” в ”- 2 дек., отдел 2205 ” г ”- 7 дек., отдел 2229 ” а ”- 13 дек., отдел 2244 ” а ”- 10дек., отдел 2331 ” а ”- 10дек., отдел 2331 ” б ”- 16дек., отдел 2396 ” а ”- 11дек., отдел 2396 ” б ”- 12дек..

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77230000

Описание:

Лесовъдни услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на ЛКМ в посочените отдели с обща площ от 125 декара и пределна стойност на услугата в размер на 40 000.00лв. без включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
40000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите са длъжни да представят като част от офертата си 1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 400.00лв./ четиристотин лева/. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата 2.Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 800.00 лева, Гаранциите са под формата на банкова гаранция в оригинал -безусловна и неотменяема със срок на валидност, който надвишава срока на договора с един месец или парична сума, внесена по банков път - по сметка на "ДДС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК "Хеброс", клон Каварна, ЦП - Балчик IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF Спечелилият кандидат внася определената гаранция за изпълнение, преди подписване на договора, която се освобождава след приключване на договора. Условията и сроковете за тяхното задържане или освобождаване се уреждат съгласно чл. 61-63 от ЗОП

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА ПО ДОГОВОРА ЗАПОЧВА СЛЕД ПИСМЕНО УВЕДОМЯВАНЕ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ЗА ОСИГУРЕНИ СРЕДСТВА ОТ НУГ. Финансиране от НУГ/ Национално управление на горите/. Стойноста на услугата се заплаща в левове по банков път, съгласно условията на договора и след издаване на фактура от Изпълнителя на услугата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

на основание на чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП да се създаде юридически лице, когото участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридически лице е обвързано от офертата, подадена от обединението

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/;за чуждестранните лица - документът се представя в легализиран превод; 2. Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/,издадено не по-късно от 1 /един/ месец от датата на отваряне на офертите. 3. Право на участие в откритата процедура има всеки участник, който е закупил документацията за участие и отговаря на изискванията на чл. 13 , чл. 14 от НВМОП; чл. 9 от ЗОП и чл. 24 от ППЗОП. 4. Участниците да отговарят на чл. 57”а”, ал.2, т.1 от Закона за горите. 3. Остраняването на участниците от процедурата - при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 21 от НВМОП; надвишава предлаганата начална цена за обекта; не е регистриран в публичния регистър на Националното управление по горите на основание чл.2 ал.2, чл.3 ал.2 т.5 от Наредба №31/ 11.08.2003 год. за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд според изискванията на чл. 57а ал.1 от ЗГорите; при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от възложителя условия.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно конкурсната документация и чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания: годишен финансов отчет или някоя от съставните му части
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно конкурсната документация и чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания: Удостоверение за регистрация на търговеца за съответната дейност в публичния регистър на НУГ Справка-декларация, съдържаща списък на основни договори с възложители на обществени поръчки за извършване на лесокултурни мероприятия през 2005-2006 г., вкл. стойностите, датите и възложителите. Описание на техническото оборудване, собственост на кандидата или копия от договори за наем и ползване на техника и оборудване, заверени от кандидата Списък на лицата участващи в тези дейности, включително и тези отговарящи за контрола и качеството; Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата; Оригинални референции само от възложители на обществени поръчки /с изходящ № от издателя/ по декларираните договори за извършване на лесокултурни мероприяти;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Професия- лицензиран лесовъд. Участниците да отговарят на чл. 57”а”, ал.2, т.1 от Закона за горите и Наредба №31/ 2004 год. за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд според изискванията на чл. 57а ал.1 от ЗГ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

1. В брой - платими в касата на Държавна Дивечовъдна Станция Балчик, ул. Черно море №9 или 2. По банков път по сметка на "ДДС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК "Хеброс", клон Каварна, ЦП - Балчик IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29/05/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Административната сграда на ДП" ДДС Балчик", гр. Балчик, ул. "Черно море" №9

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Задължително присъства управителя/ собственика на кандидата или нарочно упълномощено от него лице, като пълномощното следва да бъде с нотариална заверка на подписа на упълномощителя.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, УЛ. ВИТОША №18, РБЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcodmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, УЛ. ВИТОША №18, РБЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcodmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ