Версия за печат

00165-2007-0015


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова, България 1000, София, Тел.: 02 9217660

Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и ивнестиционна политика

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Съхранение и извършване на превози на движими вещи, държавна собственост за нуждите на образователната система"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20
Основно място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Извършване на услуги по съхранение и превози на движими вещи - държавна собственост, управлявани от Министерството на образованието и наукат, неговите териториални администрации и образователни институции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63120000

Описание:

Услуги по складиране и съхраняване на товари

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обемът на извършваните услуги ще зависи от възникналите потребности на Министерството на образованието и науката от съхранение и превоз на движими вещи - държавна собственост през периода на договора.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 10 000 ( десет хиляди) лева се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ – ЦУ; -неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от цената на всеки конкретен договор, която се представя преди сключване на конкретния договор. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност до приемане изпълнението на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ – ЦУ; История

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

финансиране: от държавния бюджет. плащане: по банков път, в български лева, по реда и при условия, регламентирани в документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

няма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и от утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи: Документ за съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност; Удостоверение за актуално състояние; Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство; Документ за регистрация по ЗДДС (ако е регистриран) и БУЛСТАТ – копие; Документ за закупена документация; Документ за платена гаранция за участие; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП: Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние, сред които: - заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години.; - справка за общия оборот и оборота, реализиран за предходните три години; - справка за собствения и привлечения капитал; - справка за задължения към доставчици или възложители на услуги за последните три години; Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник в процедурата трябва да има за предходната година, оборот не по-малко от 3 млн. лева При липсата на такъв оборот участниците ще бъдат отстранявани. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният обем СМР на всички участници в обединението. Всеки участник трябва да има наличие на ликвидни активи, неипотекирано недвижимо имущество, собствен или привлечен капитал, достатъчни да обезпечат паричния поток по договора за възлагане на обществени поръчки.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства за наличие на технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката, сред които: -Справка за опита на участника през последните три години; - Справка за собственото и наето оборудване; - Справка за изпълняваните текущи договори от участника; - Списък на персонала, който ще бъде ангажиран за организацията и изпълнението на услугата. Лицата следва да имат необходимата техническа правоспособност за изпълнение на работите, за които са ангажирани. Справката следва да съдържа и данни за професионалната квалификация и практическия опит на лицата, заемащи ръководните длъжности. Освен посочените справки и препоръки, следва да се представят и документите по чл. 51, ал. 1, т. 2, т. 7, т. 8, т. 9, т. 10, доказващи техническите възможности и квалификацията на кандидатите. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник в откритата процедура трябва да притежава собствена или наета логистична база, опаковъчна техника и квалифициран персонал за извършване на услугата и да отговаря на общите изисквания за технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката. Участникът следва да е осъществявал дейността, предмет на поръчката, на територията на Република България най-малко три години.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 043 - 052786 от 02.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30/05/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 300 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път, сметка IBAN BG 50 BNBG 96613000149101 при БНБ - ЦУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/05/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31/05/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Министерство на образованието и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на участниците.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" № 4, България 1000, София, Тел.: 02 9407050

Интернет адрес/и:

URL: www.aop.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ