Версия за печат

00081-2007-0053


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул."Осми Примрски полк"№43, За: инж.Живко Вълков, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ОП "Инвестиционная политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Антоанета Кунева; г-ца Златина Славова и г-ца Даниела Костадинова, България 9000, Варна, Тел.: 052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Място/места за контакт: г-жа Евдокия Великова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОП "Инвестиционная политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Надя Георгиева, България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОП "Инвестиционная политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Надя Георгиева, България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на ремонтни работи по сгради общинска собственост, части Архитектурно-строителна, Електро, ВиК и ОВК по обособени позиции в Община Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на ремонтни работи по сгради общинска собственост, части Архитектурно-строителна, Електро, ВиК и ОВК по обособени позиции в Община Варна. При изпълнение на поръчката следва да се извършват строителни и ремонтни работи по сгради общинска собственост, части Архитектурно-строителна, Електро, ВиК и ОВК по обособени позиции в община Варна.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000 (E083) , 45210000, 45315000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях (Обществен)
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи на електрическо отопление и други електрически уредби в сгради

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описани в документацията за участие и договора проект.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие са в размер до 0,5% от стойността на всяка обособена позиция поотделно, определени като абсолютна стойност в одобрената от Възложителя документацията за участие, представени като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.26, ал.3 от НВМОП гаранциите за изпълнение на договорите се определят на 1,5% от стойността на договора за всяка обособена позиция поотделно, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIG код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика". Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите. Когато участникът подава заявление за участие за повече от една обособена позиция гаранцията за участие под формата на парична сума се внася с отделни платежни нареждания към бюджет за всяка обособена позиция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Уреждат се в документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние на кандидата-оригинал или нотариално заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице- копие от документ за самоличност; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1 , 2 и 5 от ЗОП; декларации по чл.13, ал.1, т.5 и т.8 от НВМОП и др.документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от кандидата; застраховка за професионална отговорност- копие;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите,свързани с предмета на поръчката изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение с телефон за връзка с подписалия референцията;списък на технически лица, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката;описание на техническото оборудване, механизация и транспорт, собствени или наети, доказани със съотвената документация;наличие на производствена, складова,техническа база – собствени или наети с посочване на точното им местонахождение – копия заверени от участника; авторефернция и др. документи описани в документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12/06/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи може да се закупи всеки работен ден (без последния работен ден от месеца ) срещу заплащане на сумата в брой в Общинско предприятие “ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА” – гр.Варна, бул.”Ген. Колев” № 92 , ет.5, тел.: 30-19-68, факс 30-35-84 от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч.Комплекта офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.06.2007 г.  Час: 14:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП"Инвестиционна политика", бул."Ген.Колев"№92ет.5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: „Извършване на ремонтни работи по сгради общинска собственост, части Архитектурно-строителна, Електро и ВиК в Община Варна”
1) Кратко описание

Извършване на ремонтни работи по сгради общинска собственост, части Архитектурно-строителна, Електро и ВиК в Община Варна.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000 (E169) , 45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях (Ремонт и поддържане)
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Описано в документацията за участие и договора-проект.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 2 / Наименование: „Извършване на ремонтни работи по сгради общинска собственост част ОВК в Община Варна”
1) Кратко описание

Извършване на ремонтни работи по сгради общинска собственост част ОВК в Община Варна.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45315000, 45331200, 45331000

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрическо отопление и други електрически уредби в сгради
Строителни и монтажни работи на вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации

3) Количество или обем

Описано в документацията за участие и договора проект

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение