Версия за печат

00878-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Кричим: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно лесничейство - Кричим, бул. Цар Иван Асен ІІ, № 7, За: инж. Ваня Ташева, България 4220, Кричим, Тел.: 003145 2241, E-mail: dlkrichim@nug.bg, Факс: 003145 2241

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на дейности по дърводобив -сеч, извоз и рампиране по класове на сортиментност

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: обект № 8, отдел 47 "б" на територията на ДЛ Кричим
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на дейности по дърводобив-сеч, извоз и рампиране по класове на сортиментност-общо прогнозно количество лежаща маса 1662 м3 с начална цена на услугата 37 104,00/тридесет и седем хиляди сто и четири/ лв. без ДДС

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общо прогнозно количество лежаща маса дървесина 1662 м3 с начална цена на услугата 37 104 ,00/тридесет и седем хиляди сто и четири/ лв. без ДДС

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 371,00 /триста седемдесет и един/ лв., вносима в касата на ДЛ Кричим до 16:00 ч. на 30.05.2007 г. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от достигнатата цена на обекта

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането - по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатът трябва да е търговец по смисъла на Търговския закон и да е вписан в публичния регистър на НУГ. Кандидатът трябва да е със седалище и адрес на управление на територията на Пловдивска област и осъществяващ дейността си на тази област.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година. Удосотоверение за актуално съдебно състояние-важи 6 м. от датата на издаване.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Извлечение от сметка 204/машини, съоръжения, оборудване/ -регистрационен талон по ЗРКЗГТ -актуален контролен талон за технически преглед
Минимални изисквания: необходима техника:БМТ, ОБОЗ, БУЛДОЗЕР
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл. 57 а, ал. 1 от Закона за горите във връзка с чл. 24 до чл. 27 от Наредба №31/11.08.2003 г. за упражняване на частна лесовъдска практика.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/05/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от касата на ДЛ Кричим всеки работен ден от 9:00 ч. до 15:30 ч. до 30.05.2007 г.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

30

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

административната сграда на ДЛ Кричим, гр. Кричим

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно част четвърта, глава единадесета "Обжалване" от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ