Версия за печат

00448-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Перущица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перущица, ул."Отец Паисий" №2, За: Рангел Мрянов, Р.България 4225, Перущица, Тел.: 03143 2217, E-mail: perushtitsa_ob@abv.bg, Факс: 03143 2250

Място/места за контакт: Община Перущица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: perushtitsa_ob@abv.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция на водопровод и канализация по ул."Петко Каравелов","Ат.Малинчев","Москва","П-к П.Милушев","Г. и А.Злачеви,"Ст.Бояджиев","Ив.Вазов","Рила" на гр.Перущица.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Перущица посочените в предмета на поръчката улици.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

В проекта се предвижда изграждане на Гл.каналІІІ по ул."Петко Каравелов" от ОТ254 до ОТ166 и ул."Ив.Вазов" от ОТ254 до РШ1 на проектиран Гл.канал покрай реката и реконструкция на гл.клон ІІІ,минаващ по ул."П.Каравелов","Ат.Малинчев","Москва" и "П-к П.Милушев" и клон №32,36,40,41,71 и 82.Подменят се и тръбите L-45 м. от Гл.клон І до преминаването му по моста на р.Перущинска в центъра на града.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232000

Описание:

Спомагателни съоръжения към преносните и разпределителните тръбопроводи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на поръчката е описан в количествената сметка съгласно приложение №7 от тръжната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
1600000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в размер на 10000/десет хиляди/ лева и гаранция за изпълнение на договора 2% от договорената стойност без ДДС.Гаранциите се представят в една от следните форми:Парична-платима в касата на Общината или парична сума внесена по сметка BG97STSA93003301503148 BIC кодът на Банка "ДСК" ЕАД е:STSABGSF.Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал;Неотменяема банкова гаранция-в оригинал,с валидност:за участие-90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите;за изпълнение-със срок на валидност-срока за изпълнение на договора.Задържането и освобождаването на гаранциите става:за участие-по условията на чл.28 и чл.29 от НВМОП;за изпълнение -по условията на чл.30 от НВМОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

При липса на финансиране ще се приложи разпоредбата на чл.39,ал.1,т.5 от ЗОП.Цената се представя в лева без ДДС,посочена като единични цени в лева за СМР.Заплащането ще се извършва в левове,по банков път,въз основа на сключен договор срещу представяне на фактура в оригинал и приемо-предавателен протокол.Допуска се авансово плащане за изпълнение на СМР в размер до 30% от договорената цена без ДДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Условия посочени в документацията за участие.Не се допускат кандидати,които не отговарят на условията по чл.47,ал.1,2 и 5от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят документи съгласно изискванията на чл.50,ал.1,т.1-копие от застраховка по чл.171 и чл.172 от ЗУТ;т.2-годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006 год. заверени копия.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват техническите си възможности,като представят документи съгласно изискванията на чл.51,ал.1,т.т.2,4,6 и 9 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Общината.Безкасово,по сметка iban bg97stsa93003301503148 bic кодът на банка "ДСК" ЕАД е:stsabgsf.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Стая №15 "Общински съвет" в сградата на Община Перущица.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидатите по съдебна регистрация или нотариално упълномощени от тях лица.Нотариално завереното пълномощно се представя преди отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ