Версия за печат

00761-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Сапарева баня: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сапарева баня, ул. Германея 1, За: инж. Радка Георгиева, Р.България 2600, Сапарева баня, Тел.: 0701 25619208, E-mail: sap_euro@abv.bg, Факс: 0701 27918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Сапарева баня, ул. Германея 1, За: Надка Михалкова, Р.България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0701 25619210, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 27918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт на ЦДГ "Св. Анна" гр. Сапарева баня", община Сапарева баня.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: ЦДГ " Св.Анна" гр. Сапарева баня.
Код NUTS: BG21
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Техническото задание предвижда вътрешен ремонт на сградата: стои, тоалетни и кухненски бокс, коридори, кухня и складови помещения; ремонт на фасадата, смяна на дограмата.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2 232 кв.м. разгъната застроена площ.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1740.00 (хиляда седемстотин и четирдесет лева и нула стотинки) (чл. 26, чл. 27 от НВМОП) Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от общата сума по договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на финансиране - собствени приходи на общината. Условия за плащане - аванс 30 % при подписване на договора за изпълнение и периодични плащания след извършване на определен обем СМР, установени с двустранно подписан Акт образец 19. Аванса ще се приспада пропорционално от всяко периодично плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 13 НВМОП и документацията за участие в конкурса. Документи, от които да е видно, че кандидата е член на професионалн и /или търговски регистри, камари, сдружения и други. Отстраняване от участие в конкурса: при ред и условия определени от чл. 21 НВМОП, наличие на обстоятелства по чл. 13, ал.1, т.4 НВМОП (чл. 47, ал.2 ЗОП)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 ЗОП и конкурсната документация.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51 ЗОП и конкурсната документация.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

5

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/05/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В български левове в касата на община Сапарева баня, партерен етаж.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.05.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/05/2007 00:00 Час: 13:30
Място

Общинска администрация гр. Сапарева баня, заседателна зала, етаж трети.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представителите съгласно съдебното решение за регистрацията на фирмата или изрично упълномощени затова лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ