I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Специализирана болница за активно лечение по инфекциозни и паразитни болести "Проф. Иван Киров" ЕАД, бул. "Акад. Иван Гешов" № 17, За: Пламена Консулова, България 1606, София, Тел.: 02 9523336, E-mail: sbalipb@abv.bg, Факс: 02 9523336
Място/места за контакт: зам.дир.ИД
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на готова храна за хоспитализирани болни
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
франко болничните отделения на възложителя
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на прясно приготвена и топла храна за хоспитализирани болни чрез ежедневни доставки, три пъти дневно, въз основа на предварителна заявка от възложителя по примерно меню за диети ползвани при изхранването на болните.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
55523000 (M016)
Описание:
Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции (За болнична употреба)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общия обем на поръчката се прогнозира на база извършени разходи по изхранване на хоспитализирани болни за предходна календарна година.
Прогнозна стойност без ДДС
120000 CZK
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранцията за участие в процедурата е в размер на 800 лева;
гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път, след издаване на фактура от Изпълнителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от всички съдебни решения по регистрацията на Кандидата, според изискванията на Търговския закон.
Удостоверение за актуално състояние.
Заверено копие от регистрация по ДДС (подпис и печат на кандидата, ако е регистриран).
Заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ (подпис и печат на кандидата);
Санитарни разрешителни за извършване на дейността;
Сертификат съгласно европейските стандарти за управление – HACCP
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за 2006 г.;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. референции от клиенти;
2.списък на основните поръчки за предходната и настоящата година;
3. декларация с описание на техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на поръчката;
4. доказателства, че кандидатът разполага с квалифициран персонал (диетолог)
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/05/2007 00:00 Час: 14:00
Условия и начин на плащане
документите се получават от счетоводството след заплащане на цената на документацията.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.05.2007 г. Час: 14:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
СБАЛИПБ "Проф. Иван Киров" ЕАД, бул. "Акад. Иван Гешов" № 17
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управителните органи на кандидата по актуално състояние или изрично упълномощени от тях лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцшята, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Всяко решение, действие или бездействие на възложителя подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията. Жалбата се подава от заинтересованите лица в 10-дневен срокот уведомяването му за съответното решение, действие или бездействие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление