Версия за печат

00052-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД, ул. Ниш, №1, За: Здравка Михайлова-Фин.мениджър, Пенчо Чанев-юристконсулт, тел. 062 641813, 062 640922, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 640916, E-mail: mobal_sch@yahoo.com, Факс: 062 640829

Място/места за контакт: МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка рентгенови филми, проявител и фиксаж необходими за дейноста на рентгеново отделение на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД, гр. Велико Търново

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Рентгеново отделение на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД, гр. Велико Търново, ул. Ниш, №1
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на рентгенови филми, проявител и фиксаж, необходими за дейноста на Рентгеново отделение на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД, чрез периодични доставки след направена заявка. Класиране се извършва за цялата поръчка.Рентгенови филми, чувствителни на синя светлина от следните формати: 13/18-25 кутии; 18/24-80 кутии; 24/30-100 кутии; 30/40-90 кутии; 35/35-200 кутии; 15/40-55 кутии; 35/43-55 кутии; 20/40-20 кутии. Филми за скенер формат 35/43 за лазерна камера XLP, чувствителни към инфрачервена светлина. Проявител 2000 литра ,работен разтвор. Фиксаж 1800 литра работен разтвор.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

25311000 (M048)

Описание:

Филми за рентгенова фотография (За рентгеново отделение)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рентгенови филми, чувствителни на синя светлина от следните формати: 13/18-25 кутии; 18/24-80 кутии; 24/30-100 кутии; 30/40-90 кутии; 35/35-200 кутии; 15/40-55 кутии; 35/43-55 кутии; 20/40-20 кутии. Филми за скенер формат 35/43 за лазерна камера XLP, чувствителни към инфрачервена светлина. Проявител 2000 литра ,работен разтвор. Фиксаж 1800 литра работен разтвор.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в открития конкурс се представя в една от формите, посочени в чл.27, ал.1 от НВМОП. Паричната гаранция се внася по банкова сметка BG06IORT80431000012301, BIC: IOTRBGSF, Инвестбанк, клон Велико Търново. Банковата гаранция е със срок на валидност 90 дни от датата на подаване на предложенията. Размерът на гаранцията за участие - 500 лева.Гаранцията за участие в открития конкурс се освобождава или задържа от Възложителя при условията и в сроковете, посочени в чл.28 и 29 от НВМОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността му, представя се в деня на подписване на договора в предвидените форми чл.27, ал.1 от НВМОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

От приходи по даговор с РЗОК-Велико Търново; Начин на плащане - отложено, посочено в документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците са длъжни да представят оферта за всички формати рентгенови филми, както и за проявител и фиксаж. Цената да бъде посочена за М2 рентгенов филм, за проявител и фиксаж цената да бъде посочена за литър готов работен разтвор. Цената е твърда и не може да бъде променяна за срока на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в открития конкурс трябва да представят изискуемите от чл.13, ал.1 от НВМОП и от документацията за участие документи:Документ за съдебна регистрация; Удостоверение за актуално съдебно състояние, издадено от съответния окръжен съд не по рано от 6 месеца преди крайния срок за получаване на офертите; Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51, ал.1, т.1 и 5 от ЗОП; Декларация по чл.47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; Подизпълнители, ако се предвиждат такива; Документ за гаранция за участие; Документ за закупена документация за участие; Списък на документите; Оферта; Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51, ал.1, т.1 и 5 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предлагана цена за м2 рентгенов филм, литър готов разтвор проявител и фиксаж; тежест: 80%
Показател: Отложено плащане в дни; тежест: 15%
Показател: Срок на доставка в часове; тежест: 5%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в открития конкурс се закупува всеки работен ден в касата на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД, гр. Велико Търново, ул. Ниш №1 или по банков път до 16.00 часа на 28.05.2007г. В цената не е включено ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на МОБАЛ "Д-р Стефан Черкезов" АД, гр. Велико Търново, ул. Ниш №1, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл.38, ал.2 и 3 от НВМОП могат да присъстват участниците в открития конкурс или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Следващо обявление, ще бъде публикувано месец Май 2008 година

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ