РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Поддържане на чистотата – ръчно почистване, метене, отстраняване на треви и издънки /тесане/ на алеи и подходи и събиране и извозване на отпадъците от трите гробищни паркове: “Чаира” , “Горноплевенски” и на ул. Майска /до стадиона/ в гр. Плевен”.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
16
Основно място на изпълнение:
гр.Плевен
Код NUTS:
BG121
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
„Поддържане на чистотата – ръчно почистване, метене, отстраняване на треви и издънки /тесане/ на алеи и подходи и събиране и извозване на отпадъците от трите гробищни паркове: “Чаира” , “Горноплевенски” и на ул. Майска /до стадиона/ в гр. Плевен”.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
90000000
Описание:
Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Три гробищни паркове за почистване в град Плевен с обща площ 2312 месечно дка и обща дължина 10 000 м
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 600 лв. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие да не е по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 6000 лв. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да надвишава крайния срок на договора с един месец. Паричната сума се внася по сметка IBAN BG05 BACX 9660 3311 971010, "HVB банк БИОХИМ", клон Плевен.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
В рамките на предвидените средства по бюджета на Община Плевен. Плащането ще се извърши в срок договорен с изпълнителя по банкова сметка, посочена от него.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: І. 1. Документ за съдебна регистрация на участника; 2. Удостоверение за актуалното състояние, издадено след 01.04.2007 г.;
3. Документ за закупена документация 4. Документ за внесена гаранция за участие; 5. Доказателства за техническите възможности на участника; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2, т. 3 и ал.5 от ЗОП; Декларации за запознаване с документацията, за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участника предвижда подизпълнители и други документи и условия описани в документацията за участие. ІІ. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник: 1. Който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; 2. За когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т. 3 и ал.5 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и ОПР на кандидата за 2006 година
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги в областта на управлението на отпадъците и поддържане на селищната инфраструктура, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите;
2. Описание на техническото оборудване /собствено или наето/, което участника ще използва при изпълнение на предмета на обществената поръчка и документ за извършен технически преглед за текущата година на посоченото оборудване;
3. Документ за собственост или договор за наем на наетата техника;
4. Списък на технически лица, които ще извършват съответните действия по изпълнение на договора, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството и тяхната професионална квалификация;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: При изпълнение на предмета на поръчката, Изпълнителя следва да разполага със следните видове техника и работници: Челен товарач ;Малък челен товарач /за проходимост по алеите/;Самосвал;Леко товарен автомобил /за проходимост по алеите/;Микробус за превоз на работници;15 /петнадесет / бр. работници, които не са заети с други дейности по почистване в други райони на града.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/06/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в Община Плевен, пл.Възраждане 2, стая №2 срещу документ за платена такса от касата в стая №4
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/06/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Община Плевен, Актова зала, ет.1
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Възможност за възлагане на услугата при условията на чл.90 от ЗОП
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ