РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от гр. Тополовград и с. Орешник до общинско депо Тополовград за периода 01.07.2007 - 01.07.2010 г.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
16
Основно място на изпълнение:
гр.Тополовград и с. Орешник
Код NUTS:
BG223
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от гр. Тополовград и с. Орешник до общинско депо Тополовград
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
90100000
Описание:
Услуги по събиране и третиране на отпадъци
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Битовите отпадъци, които се генерират от 7400 жители на гр.Тополовград и с. Орешник и общ брой домакинства - 3050.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 1000 лв. Спечелилия кандидат, преди подписването на договора представя гаранция за изпълнение - 2% от стойността му. Гаранцията може да бъде парична или банкова.
Банкова сметка на община Тополовград - IBAN BG35STSA93003300704111, BIC STSABGSF при банка ДСК ЕАД, клон Тополовград
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране - събрани средства от такса битови отпадъци . Разплащането на извършените видове и количество работа ще се извършва ежемесечно, след приемането им от Възложителя и въз основа на изготвен от Възложителя протокол /по образец/ и представена фактура, по банков път.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Да имат опит в дейности от този род.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверени копия от съдебна регистрация, БУЛСТАТ, удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не по късно от три месеца преди разглеждане на офертите.
Отстраняване от участие: който не е представил някой от необходимите документи, изисквани от Възложителя;
който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; при наличие на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1,2 и 3, ал.2 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическо и финансово състояние съгласно чл.50 от ЗОП. Заверени копия от баланса и отчета за приходи и разходи за предходната година. Застраховка за професионална отговорност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за техническата възможност съгласно чл.51 от ЗОП.Справка за техническия и трудов потенциал. Списък на основните договори за услуги изпълнени през последните три години, прлидружен от препоръки за добро изпълнение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/06/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
На касата на Общинска администрация
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/06/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Залата на общинаТополовград
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Представляващият фирмата участник или упълномощено лице.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Община Тополовград, пл.Освобождение №1, България 6560, Тополовград, Тел.: 0470-2296, E-mail: oba_top.grad@abv.bg, Факс: 0470-4157
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ