I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Община Мездра, ул."Христо Ботев" №27, За: инж.Николинка Кътовска, РБългария 3100, Мездра, Тел.: 0910 92677, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523
Място/места за контакт: гр.Мездра, ул."Хр.Ботев" №27
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www mezdra.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Реконструкция площад "България" ІІ етап град Мездра
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
град Мездра, обл.Враца
Код NUTS:
BG113
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Подмяна на настилката на площадното пространстро и алейното осветление
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45236290
Описание:
Работи по ремонт на терени на места за отдих и развлечения
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Подмяна на настилка на площ приблизително 2000 кв.м, посочени в тръжната документация
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 1500 лв.
Гаранция за изпълнение - 4% от стойността на поръчката.
При избрана форма- парична сума, същите се внасят в касата на Община Мездра,стая 212 или по банков път
IBAN BG82STSA93003325414500
BIC STSABGSF банка "ДСК" ЕАД клон Мездра
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Съгласно документацията за участие и предложения проект на договор
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Съгласно документацията за участие
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, който :1. Не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 2.Е представил оферта, която е непълна или е в несъответствие с обявените условия и изисквания на Възложителя; 3.През последните три години е изпълнил обем СМР на обекти сходни с предмета на поръчката на стойност по-малко от 300 000 лв. /триста хиляди лв./
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от застраховка за професионална отговорност; банкова атестация от обслужващата банка, удостоверяваща, че кандидатът е коректен клиент; годишни финансови отчети за последните три години; информация за изпълнените от кандидата обекти за последните три години /обектите да са свързани с предмета на поръчката/
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на най-важното оборудване /собствено или наето/ за изпълнение на поръчката, придружено с доказателствени документи; списък на договорите за строителство за последнитеу пет години, придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти, свързани с предмета на поръчката; списък на техническите лица отговарящи за изпълнението на поръчката; документи удостоверяващи образователната и професионална квалификация; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/05/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Плащането на документацията за участие се извършва на касата на Община Мездра в Центъра за информация и услуги на гражданите.Срещу квитанция за плащането тръжната документация се получава в стая 103 на Община Мездра
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.05.2007 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Заседателна зала на Община Мездра
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение №353/18.04.2007г. на Кмета на Община Мездра
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Община Мездра, ул."Хр.Ботев" №27, РБългария 3100, Мездра, Тел.: 0910 92677, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление