Версия за печат

00282-2007-0005


Обявление за обществена поръчка

BG-ПЛЕВЕН: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ - ПЛЕВЕН, УЛ. "КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ" № 1, За: ИНЖ.ОЛЕГ КАРАДЖОВ, БЪЛГАРИЯ 5800, ПЛЕВЕН, Тел.: 064 884107

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ОБЗАВЕЖДАНЕ, ОЗВУЧАВАНЕ И ВИДЕО ОБОРУДВАНЕ НА УЧЕБНИ ЗАЛИ В "УЧЕБЕН ЕКСПЕРИМЕНТАЛЕН ЦЕНТЪР ПО ЕНДОСКОПСКА ХИРУРГИЯ “ при МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ – ПЛЕВЕН

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: МУ-Плевен, ул."Климент Охридски" №1
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка и монтаж на мебели за обзавеждане и аудио и видео устройства за две учебни зали по обособени позиции

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

36143000, 32342410, 32333300

Описание:

Мебелировка за конферентни зали
Оборудване за озвучаване
Устройства за възпроизвеждане на образ и звук

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на мебели за обзавеждане на две учебни зали - общо 230 броя трайно прикрепени столове с подвижна седалка, комбинирани с писалище. Аудио и видео устройства за две учебни зали, както следва: 1. Зала І – включва : презентационна част, видео-превключване и управление, видео възпроизвеждащи устройства, озвучаване- аудио усилвател, миксер, високоговорители , безжичен микрофон; видеоконферентна част. 2. Зала ІІ – включва само озвучаване - аудио усилвател, миксер, високоговорители , безжичен микрофон

Прогнозна стойност без ДДС
290000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

15


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие : За І обособена позиция - 1600лв.; За ІІ обособена позиция - 1300лв. Гаранция за изпълнение - 4% от стойността на поръчката съгласно договора. Паричната сума на гаранцията се внася в брой в касата на МУ-Плевен или по банков път по сметка BG96 BUIB 7889 3318 3072 03, BIC:BUIBBGSF при СиБанк- клон Плевен

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

плащане по банков път по предложена схема за разсрочено плащане

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация на участника и Удостоверение за актуално състояние; Данъчна регистрация- оБща данъчна регистрация, а за лицата регистрирани по ЗДДС - удостоверение за регистрацията по ЗДДС; Регистрация по БУЛСТАТ; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и документи от съответните съдебни органи за липса на тези обстоятелства; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; Удостоверения от НАП и от общината за липса на задължения към държавата и общината ; Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители - За подизпълнителите се представят изискуемите документи по чл.56, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП; Срок за изпълнение на поръчката; Предлагана цена; Срок на валидност на офертата ; Документ за внесена гаранция за участие; Документ за закупена документация за участие; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2006г.; Удостоверение от обслужващата банка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2006г.; Удостоверение от обслужващата банка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставки на мебели оборудване за озвучаване, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение; Описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, както и каталози в съответствие с предмета на поръчката с пълни каталожни данни; мостри на материалите за изпълнение на поръчката Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти и декларация за съответствие; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните 3 години и Списък с професионалната квалификация и опит на персонала, отговорен за изпълнение на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за доставки на мебели оборудване за озвучаване, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение; Описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, както и каталози в съответствие с предмета на поръчката с пълни каталожни данни; мостри на материалите за изпълнение на поръчката Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти и декларация за съответствие; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните 3 години и Списък с професионалната квалификация и опит на персонала, отговорен за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 440 от 17.04.2007г. на Ректора на МУ-Плевен

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от касата на МУ-Плевен всеки работен ден от 8:00ч. до 16:00ч. срещу заплащане на посочената цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11/06/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

МУ-Плевен, ул."Климент Охридски" № 1, зала 106-Ректорат

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

участници в процедурата или техни упълномощени представители / пълномощно с нотариална заверка на подписите/


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. "ВИТОША" № 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП - 10-дневен срок

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на мебели за обзавеждане на две учебни зали – по приложена схема
1) Кратко описание

За двете учебни зали – общо 230 броя трайно прикрепени столове с подвижна седалка, комбинирани с писалище

2) Общ терминологичен речник (CPV)

36143000

Описание:

Мебелировка за конферентни зали

3) Количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
160000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 15

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Устройства за озвучаване на две учебни зали, включващо окабеляване за озвучаване и окабеляване за мултимедия
1) Кратко описание

Устройства за озвучаване и видео на две учебни зали, както следва: 1. Зала І – включва : презентационна част, видео-превключване и управление, видео възпроизвеждащи устройства, озвучаване-аудио усилвател, миксер, високоговорители , безжичен микрофон; видеоконферентна част. 2. Зала ІІ – включва само озвучаване - аудио усилвател, миксер, високоговорители , безжичен микрофон

2) Общ терминологичен речник (CPV)

32342410, 32333300

Описание:

Оборудване за озвучаване
Устройства за възпроизвеждане на образ и звук

3) Количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 15