РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ "Д-р Добри Беров" ЕООД гр. Нови пазар
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
МБАЛ "Д-р Добри Беров" ЕООД, Болнична аптека
Код NUTS:
BG133
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Периодични доставки на медикаменти, въз основа на заявка на възложителя. Видовете и количествата медикаменти са описани подробно в документацията.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
24400000 (M016)
Описание:
Медикаменти (За болнична употреба)
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Медикаменти по номенклатурен списък (Приложение 1)
Прогнозна стойност без ДДС
190000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - 1900 лв.
Гаранция за изпълнение - 3% от приблизителната стойност на договора.
Гаранциите се внасят по сметка на възложителя:
IBAN BG15BUIN70141030521316,
BIC BUINBGSF
ТБ "Алианц България" АД - клон Шумен, офис Нови пазар
или Банкова гаранция
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва след доставка и представяне на редовна фактура в левове по банков път по сметка на изпълнителите в срокове договорени с тях.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения.
Основания за отстраняване са обстоятелства по чл.47 ал.1 и 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за съдебна регистрация.
Удостоверение за актуално състояние, издадено след 01.04.2007г.
За физическите лица - копие от документ за самоличност, документи удостовеяващи данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ.
Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1 и 2 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006г. /не се изисква за новорегистрирани търговци/
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация по чл.51 ал.1 т.1 и 2 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори за доставка на медикаменти, предмет на поръчката за последните 3 години и описание на техническото оборудване нужно за извършване на доставката.
Пълно разрешително за търговия с лекарствени продукти.
Лицензия за дейности с наркотични вещества за медицински цели от Приложения 2 и 3 към чл.2, ал.2 от ЗКНВП.
Сертификати, разрешителни от ИАЛ/РИОКОЗ за употреба.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Доказателства за търговска репутация.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08/06/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
В брой на касата на възложителя.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08/06/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място
гр. Нови пазар, МБАЛ "Д-р Добри Беров" ЕООД, Кабинет на Главен счетоводител
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законови или надлежно упълномощени представители на кандидатите.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение на Управителя на МБАЛ "Д-р Добри Беров" ЕООД гр. Нови пазар за открит конкурс за възлагане на обществена поръчка № 2 от 06.04.2007 г.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
В десетдневен срок от уведомяването за съответното решение или действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ