Версия за печат

00233-2007-0031


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Кусорова, България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-ifra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №114Б, За: Любомир Димитров, България 1233, София, Тел.: 02 9326061, E-mail: lubbb@abv.bg, Факс: 02 9323920

Място/места за контакт: Любомир Димитров

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Елена Цветкова, България 1233, София, Тел.: 02 9326113

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддръжка на жп инфраструктура

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на пружинен пръстен двоен А-24

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Централна снабдителна база и оборудване на НК “ЖИ”, гр. София, ул.”Стефансон”, №5 А.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на пружинен пръстен двоен А-24 - 432 240 бр.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31510000

Описание:

Електрически лампи с нажежаема жичка

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на пружинен пръстен двоен А-24 - 432 240 бр.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 1 700 ( хиляда и седемстотин) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или банково бордеро за внесена сума по сметка на НК“ЖИ” - IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIG код: FINVBGSF, банка: ПИБ - клон “Централен”, гр. София, ул.„Ст. Караджа” №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок до датата на съставяне на протокола за окончателно приемане на цялото количество, предмет на доставката или банково бордеро за сума, внесена по сметката на НК “ЖИ” IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC: FINVBGSF, банка: ПИБ – клон Централен, гр. София, ул. „Ст. Караджа” №10. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС, като се посочва единичната цена в лв./бр. и обща стойност, франко склада на Възложителя: Централна снабдителна база и оборудване на НК “ЖИ”, гр. София, ул.”Стефансон”, №5 А, с включени разходи за опаковка, маркировка, транспорт, застраховка и др., а при внос от страни извън ЕС – и митнически сборове и такси. Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, срещу представяне на данъчна фактура в оригинал, до 20 работни дни след съставяне на приемно-предавателен протокол за доставка на цялото количество обект на поръчката. НК “ЖИ” не предвижда авансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения; Участниците удостоверяват липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП с декларации. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП водят до отстраняване на участниците от процедурата; Участниците представят документ за закупена документация. Документи за регистрация на участника: документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние и БУЛСТАТ или ЕИН за ЕТ и юридически лица; когато е физическо лице – документ за самоличност (нотариално заверени копия или копия заверени от участника);
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят следните документи съгласно чл. 50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП: - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006 год. – заверени копия. - информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата на започване на дейността.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват техническите си възможности и/или квалификация като представят следните документи съгласно чл. 51, ал.1, т.1, т.3 и т.6 от ЗОП: - списък на основните договори за доставка на пружинен пръстен двоен А-24, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; - сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на двоен пружинен пръстен А-24 със съответните спецификации или стандарти. За удостоверяване на обстоятелствата по чл.501 ал.1 и 2 и чл.51 от ЗОП, участниците могат да представят удостоверение за регистрация в официалния списък на одобрени стопански субекти на държава членка на Европейския съюз. Участниците, които не са производители представят документ от производителя, доказващ правото им, да предлагат продукция на производителя: дистрибуторски договор, заверена спецификация за 2007г., пълномощно за търговско посредничество и др. (в оригинал или нотариално заверено копие). Участниците представят декларация за съответствие на качеството и техническите параметри на предлаганите пружинни пръстени двойни А-24 с “Техническа спецификация за шайби пружинни за железния път (ТС-ЖИ 008-2006 )”. Към декларацията за съответствие да се приложат чертежи, заверени с подпис и печат на производителя. Участниците представят Свидетелство за съответствие на изделията (ССИ), издадено от “Технологичен център” при НК ”ЖИ”, при условията посочени в документацията за участие, Приложение №6. Гаранционен срок: не по-малък от 12 (дванадесет) месеца от датата на доставка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 31/S - от 15.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11/06/2007 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

НК “Железопътна Инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, отдел „Процедури за възлагане на обществени поръчки”, етаж 3, стая 312, всеки работен ден от 8,00 до 12,00 ч. и от 12,45 до 16,45 ч., до изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 100 лв. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11/06/2007 00:00 Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12/06/2007 00:00 Час: 13:00
Място

НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Публикувано предварителното обявление в Официалния вестник на Европейския съюз под № 2007/S43 -052479 от 02.03.2007 год.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" № 18, България 1233, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 -121 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ