Версия за печат

00276-2007-0018


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Български пощи"ЕАД-ТП"Български пощи"Бургас, ул."Цар Петър"№2, За: инж.Илиана Синилкова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 851001, Факс: 056 844900

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пощенски услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

АБОНАМЕНТНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ТАКСУВАЧНИ МАШИНИ НА ”БЪЛГАРСКИ ПОЩИ” ЕАД, ТП”БЪЛГАРСКИ ПОЩИ”-БУРГАС

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: ТП"БП"Бургас
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката е с място на изпълнение гр.Бургас ТП”Български пощи”-Бургас и включва следните таксувачни машини: 1. Таксувачна машина ”FRAMA Sensonic” 2. Подаващо устройство към Таксувачна машина ” FRAMA Sensonic”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50530000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на машини

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва абонаментно обслужване на следните таксувачни машини: 1. Таксувачна машина ”FRAMA Sensonic” 2. Подаващо устройство към Таксувачна машина ” FRAMA Sensonic”

Прогнозна стойност без ДДС
2400 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 20 /двадесет/ лева. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от кандидата.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 100(сто)лева.. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща ежемесечно стойността на извършената услуга за абонаментно обслужване, по банков път, в 5(пет) дневен срок, след получаване на фактура за извършената услуга през съответния месец, по сметка на Изпълнителя

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който: Отговаря на изискванията на чл. 9 и чл.46 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: участниците трябва да отговарят на изискванията за икономическо и финансово състояние, определени в чл.50, ал.1, т.2 и 3 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: участниците трябва да отговарят на изискванията за технически възможности и квалификация съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.1, т.5 и т.6 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21/05/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на настоящата документация за участие в процедурата, в размер на 50.00 (петдесет) лева без ДДС, е за сметка на участниците.Документацията се получава след заплащането й в брой в сградата на ТП”Български пощи”-гр.Бургас,ул.”Цар Петър”№2, от 09.00 до 16.00 часа, до изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят . При поискване, придружено от платежен документ за стойността на документацията, от заинтересувано лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.05.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр.Бургас, ул."Цар Петър"№2-ТП"БП"Бургас

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето и обявяването на предложените цени могат да присъстват представители на участниците, които се допускат след представяне на документ за самоличност и документ, доказващ представителната им власт, след писменото им уведомяване за датата и часа. Присъстващите представители се подписват в регистър, след писменото им уведомяване за датата и часа.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9867706, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ТП"Български пощи"Бургас, ул."Цар Петър"№2, България 8000, Бургас, Тел.: 056 851001, Факс: 056 844900

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ